عید سعید قربان مبارک باد


آژانس فارس – وزارت آموزش و پرورش: دانشجویان کرد با کمک اتحادیه خیریه انجمن های اسلامی دانشجویان و خیرین انصار الرسول ، در روز عید قربان ، 15 گوسفند و در میان افراد نیازمند و مجروح را از ویروس کرونا توزیع شده

سید علیرضا عزیزی ، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویی استان کردستان به خبرنگار فارس گفت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان ، دانش آموزان و خیرین کردستانی توانستند 15 راس گوسفند خریداری کرده و بین نیازمندان توزیع کنند.

وی افزود: توزیع بسته های نذورات برای قربانیان با شناسایی دانش آموزان بی بضاعت توسط موسسه خیریه دانشجویی انصار الرسول در محله های کم درآمد سنندج و مریوان توزیع شد.

عزیزی در ادامه به بخشی از آیه 254 سوره بقره اشاره می کند: “ای کسانی که ایمان آورده اید ، با پشتوانه خود هزینه کنید …” “ای کسانی که ایمان آورده اید! از آنچه ما به تو داده ایم ، صدقه بده. ” این آیه نمونه ای از کمک های صادقانه دانشجویان نجیب و نوع دوست و خیرین کردستان است که با تمام توان مالی خود در قربانی کردن گوسفندان و اهدای آنها به نیازمندان کمک کردند.

وی تأکید کرد: عید قربان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت در جشن ها و برنامه های عمومی ، نیاز به استفاده از فضای مجازی و مسابقات آموزشی برای افزایش آگاهی و دانش از وقایع مهم در تاریخ اسلامی را باید در نظر گرفت. “باید به فعالان فرهنگی توجه بیشتری شود.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  خیارشور یکروزه خانگی با طعمی که عاشقش میشی! | طرز تهیه خیارشور فوری با کمترین هزینه + ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید