مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عیدی رئیسی به مردم | یارانه خرداد ۱۴۰۱ را خدا آزاد کرد! – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مردم عیدی رئیسی خدا یارانه را از خرداد 1401 آزاد کرد! و یارانه خرداد امشب قابل برداشت است و چرا یارانه خرداد قابل برداشت نیست کی آزاد می شود ادامه مطلب.

آیا یارانه خرداد برداشته شده است؟

به دلیل وضعیت بد اقتصادی، بسیاری درخواست و برداشت فاز دوم یارانه (یارانه خرداد) و نظارت بر زمان واریز و برداشت از بانک ها را داشتند.

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، یک قول یارانه جدید رئیس عمل کرد و آن را به سرپرستان نسبت دادند. تاکنون هیچ یک از مسئولان موضوع پرداخت یارانه جدید را مطرح نکرده اند، اما به گفته کارشناسان، یارانه جدید هنوز مشخص نیست. به گفته برخی از نمایندگان، یارانه جدید به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

به دستور رئیس جمهور، همه افرادی که شایسته آن هستند یارانه جدید آنها می دانستند که مستحق دریافت این یارانه هستند. یارانه هایی که به حساب سرپرستان خانوار واریز شده اما هنوز برداشت نشده است.

اکنون وزیر اقتصاد اعلام کرده است که یارانه جدید شامل همه کسانی می شود که اعتراض خود را در سامانه وزارت کار و کار اعلام کردند. مبلغ یارانه باید به حساب همه این افراد واریز شود. اگر کسی اعتراضی را اعلام کرده، اما هنوز یارانه نگرفته است، باید اطلاع دهد و به وزارت کار مراجعه کند.

مسئولان هنوز زمان دقیق برداشت یارانه را اعلام نکرده اند، اما قول داده اند که این یارانه در هفته آخر خردادماه برداشته شود.

بنابراین قربان رئیسی احتمالا در چند روز آینده برای مردم اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید  پاکستان بازار خرما را از ایران گرفت!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *