عکس / چهره و پیرامون همه قرمزهای نیوشا ضیغمی


نیوشا ضیغمی که در سالهای اخیر در کارهای کوچک و کم حجم حضور داشته است ، در فضای مجازی فعالیت بیشتری دارد.

طبق گزارش ها صبحگاهاین بازیگر با استعداد که عکسی از او به تازگی منتشر شده است ، با تیپی کاملاً قرمز و قرمز ظاهر شده که در نوع خود جالب است.

در این سال ها او از حاشیه های مختلف دور نبود یا از آن دور نبود.

نیوشا ضیغمی با چهره ای کاملا سرخ و تیپی ظاهر شد.

چرا مهریه نیوشا ضیغمی بحث برانگیز شد؟

نیوشا ضیغمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره اندازه مهریه نیوشا ضیغمی گفت: “من در زندگی خود همیشه از صحبت در مورد سکه و مهریه در مراسم خواستگاری متنفر بودم.” من فکر می کنم کرامت زن خیلی بیشتر از اندازه گیری پول است. به همین دلیل مشکلات مالی هرگز برای من مهم نبودند.

آرش این کیفیت خوب را دارد که با احترام با من رفتار می کند و همراه و دوست واقعی من است. مدت زمان زیادی طول کشید تا او را انتخاب کنم ، اما من هیچ شرطی برای ماندن آنها در رابطه با زور قرار ندادم.

مهریه من سکه است. من نمی توانم درک کنم که دو خانواده برای تعداد سکه ها چانه می زنند. آیا این مهریه های نجومی عمر را طولانی می کنند؟ به دادگاه خانواده نگاه کنید ، صف دادگاه مانند صف نانوایی است. آیا این 2000 و چند هزار ادامه زندگی را تضمین می کند؟ به چیزهای بهتر و بالاتر فکر کنید. اگر کسی بخواهد یک زندگی را نجات دهد ، فراتر از این اعداد است. من با آرش سر و کار نداشتم.

بیشتر بخوانید  لازانیا با قارچو پنیر بلدی درست کنی؟ | طرز تهیه لازانیا با قارچ و پنیر +ویدیو

با این حال ، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی ادعای خانم ضیغمی یا ادعای دریافت مهریه اصلی ضیغمی در طول ازدواج را تکذیب کردند.

البته باید سخنان نیوشا زیگامی را به عنوان یک سند قلمداد کرد و دلایلی که وی آورد کاملا منطقی به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید