عکس پسر 20 ساله و زیبای مریم کاویانی همه را شوکه کرد



آنچه دیگران می خوانند:

مریم کاویانی وی متولد 1349 در اهواز ولی اصالتا مازندرانی است.مریم کاویانی که فارغ التحصیل رشته پرستاری است، بازیگری را از سال 1360 با بازی در فیلم «رویای جوانی» به کارگردانی نادر مقدسی آغاز کرد.مریم کاویانی خودش گفته که علاقه ای به بازیگری ندارد و هیچ شناختی از سینما ندارد. به گفته من مریم کاویانی از بین بازیگران فقط هادیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افشانا بیگان را می شناخت. یک روز در بیمارستان مهراد که کاویجانی کار می کرد، یک معبر مقدس اتفاق افتاد. موگادیش از او دعوت می کند تا از پشت صحنه فیلم رویاج جوانی که در حال ساخت بود دیدن کند. کاویانی بر تردید خود غلبه کرده و از روی کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم ظاهر می شود.

مریم کاویانی

رامین مهمانپرست، سیاستمدار مطرح ایرانی در مصاحبه ای جدید، جدایی خود از همسر دومش، مریم کاویانی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را تایید کرد و دلیل آن را توضیح داد. کاویانی نیز ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه با انتشار پستی در اینستاگرام به این خبر واکنش نشان داد.

مریم کاویانی

مریم کاویانی که از ازدواج اولش یک پسر متولد ۱۳۷۶ دارد، در سال ۱۳۹۶ برای دومین بار با رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان ازدواج کرد. این دومین ازدواج مهمان بود. همسر اول او در سال 1996 بر اثر سرطان درگذشت.

بیشتر بخوانید  ببینید | پیشبینی باورنکردنی سریال مهران مدیری از «فیلترنت» در سال 1394

این ازدواج که یکی از معدود ازدواج های چهره های هنری و سیاسی در ایران محسوب می شد، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. اما چند ماه پیش شایعاتی مبنی بر جدایی این زوج به گوش می رسید.

مریم کاویانی

ماجرا از پست این بازیگر زن در اینستاگرام شروع شد

مریم کاویانی که امسال به کرونا مبتلا شد، اواسط شهریور ماه با انتشار ویدئویی در اینستاگرام تجربه خود از ابتلا به کرونا را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

کاویانی در بخشی از سخنان خود گفت: خوشبختانه از آنجایی که تنها زندگی می کند، ناآگاهی وی از بیماری باعث درگیری بین سایر اعضای خانواده اش نشده است. این اظهارات کاویانی تردیدهایی را در مورد زندگی مشترک او با رامین مهمان نواز ایجاد کرد.

همچنین کاویانی تمامی عکس های دونفره خود با رامین مهمان پرست را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

در آن زمان هیچ یک از این دو نفر به این شایعات پاسخ ندادند تا اینکه سرانجام رامین مهمانپرست در مصاحبه ای جدید جدایی خود از مریم کاویانی را تایید کرد.

مهمانپرست در این گفت و گو درباره دلیل طلاقشان گفت که شرایط کاری و دنیای سیاست با شرایط کاری همسرش بسیار متفاوت بوده و مریم کاویانی محدودیت های زیادی ایجاد کرده که دیگر تحمل آن را نداشته است.

وقتی به مهمانپرست گفتند برخی معتقدند مریم کاویانی به دلیل ترس از سرنوشت میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، از او طلاق گرفته است، او پاسخ داد که ماجرای او و مریم کاویانی کاملاً بوده است. شبیه ماجرای محمدعلی نجفی و همسر دومش متفاوت بود چون نجفی همسر داشت و رابطه او با میترا استاد به صورت ازدواج موقت و مخفیانه بود اما ازدواج مهمان نواز و کاویانی رسمی و علنی بود. . .

بیشتر بخوانید  کشف 400 هزار نخ سیگار قاچاق در "مهر"

مهمانپرست با بیان اینکه زندگی مشترک او و کاویجانی تنها 2 سال به طول انجامید، در پاسخ به این سوال که آیا زندگی خوبی داشتند، پاسخ داد که اگر خوب باشد ادامه خواهد داشت. وی در توضیح پاسخ خود گفت که اعمال محدودیت علیه فرهنگ و خودباوری شما باعث نارضایتی درونی می شود.

مهمانپرست در خصوص نحوه آشنایی خود و مرجم کاویانی گفت که قبل از فوت همسر مهمانپرست با هم آشنا بودند و دیدارهای خانوادگی داشتند.

مهمانپرست در پاسخ به این سوال که آیا او و کاویانی همدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند یا خیر، گفت که اصلاً کسی را در فضای مجازی فالو نمی‌کند.

مهمانپرست همچنین درباره جهیزیه مریم کاویجانی گفت: 3 دانگ از آپارتمانی به نام کاویجانی بوده اما او طبق توافق جهیزیه خود را داده است.

مریم کاویانی پس از انتشار این گفت و گو در پستی اینستاگرامی نوشت:

موقعیت اجتماعی برای من مسئولیت اخلاقی ایجاد کرده و ایجاد می کند و مرا ملزم به احترام به کرامت خود، خانواده و هواداران عزیزم می کند.

قطعاً به همین دلیل است که می بخشم، می گذرم و سکوت می کنم.

این آرامش درونی بعد از طوفان و ناملایمات و قضاوت را مدیون تربیت پدر و مادرم هستم.

شرافت داشتن ثواب دارد».


بیشتر بخوانید  اپیدمی تاج در ایران از 15 بهمن تا 16 اسفند 1400 + آمار / عکس

دیدگاهتان را بنویسید