مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس/ واکنش جالب علی کریمی به حمایت مردم از او در جنجال اخیر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس، بالاخره سکوتش را شکست و با انتشار متنی احساسی به حمایت مردم از خودش در حواشی اخیر واکنش نشان داده است.

وقت صبح– این روزها نام علی کریمی بیشتر از تمام سال های بازی اش در فوتبال ایران ورد زبان مردم ایران شده است.

بعد از حواشی اخیری که برای پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با ویدیویی جنجالی در فضای مجازی منتشر شد اکثر ورزشکاران، هنرمندان و حتی چهره های سیاسی و اجتماعی ایران با منتشر کردن فعالیت های اجتماعی کریمی به حمایت از او پرداختند.

حتی در بازی دیروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی طرفداران فوتبال برای دقایقی یکصدا او را تشویق کردند.

واکنش جالب علی کریمی به حمایت مردم از او در جنجال اخیردر همین رابطه علی کریمی ساعاتی پیش با منتشر کردن متنی مفصل از حمایت مردم و طرفدارانش تشکر کرده است.

او در این یادداشت تاکید کرده است که علی کریمی شده است تا همیشه در کنار مردم باشد.

کریمی پیش تر از مردم خواسته بود که او و روحانی معاونیان را قضاوت کنند. به همین جهت کاربران 377 هزار کامنت پای این پست ارسال کردند که اغلب آن ها در حمایت از علی کریمی بوده است.

بخوانید: ویدیو/ علی کریمی سوار هواپیما شد و رفت!

واکنش جنجالی علی کریمی به پایین کشیدن بنرهای تبلیغاتی اش

ظاهرا ماجرای استوری جنجالی علی کریمی و حواشی بعد از آن همچنان در فضای مجازی ادامه دارد. چرا که دیروز خبرهایی مبنی بر جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی او در سطح خیابان های تهران سرو صدای زیادی را ایجاد کرده بود.

کریمی مدت هاست که به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. اما بعد از حواشی های اخیر تصاویر او در تبلیغات توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید  فعالیت 7 مزرعه گردشگری در گلستان / 120 شغل ایجاد شده است - آژانس Mer اخبار ایران و جهان

در همین جهت علی کریمی ساعاتی پیش با انتشار تصاویری از بیلبوردهایش که خالی از عکس های او بودند به این اتفاق واکنش عجیبی بروز داده است.

او با منتشر کردن جملاتی کنایه آمیز و تند به صورت تلویحی دوباره به ویدیوی روحانی حامدرضا معاونیان اشاره کرده و این اتفاق را ترسیدن از چند عکس خوانده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *