عکس همسر شاهرخ استخری بدون آرایش همه را شوکه کرد



آنچه دیگران می خوانند:

همسر سپیده بزمی پور شاهرخ اشتری است. این دو در سال 1390 با هم ازدواج کردند. مراسم عقد شاستخر اهروخ در تهران نیز برگزار شد زیرا بسیاری از بستگان همسرش در بلژیک زندگی می کردند شاهرخ اشتری این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی خود را در بروکسل و نتیجه ازدواجشان برگزار کنند شاهرخ اشتری آنها دو دختر به نام های پناه و نبات دارند.

شاهرخ اشتری

عکسی از اشتاهری همسر شاهرخ با چهره ای بدون آرایش همه را شوکه کرد

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اشتخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از مترجمان فرانسوی و انگلیسی است. او که مدتی است به بلژیک بازگشته است، عکسی بدون آرایش از خود منتشر کرد که توجه کاربران اینترنتی را به خود جلب کرد.

خانواده همسر شاهرخ اشتخری

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر به نام ساعد دارد. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 سال سن دارد و یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران را در اختیار دارد. در سال 1380 خانم بزمی پور تصمیم به مهاجرت به بلژیک گرفت و در سال 2002 در بروکسل اقامت گزید و در دبیرستان و کالج ثبت نام کرد. سپیده بزمی پور علاوه بر مترجم انگلیسی، دارای مدرک حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است.

شاهرخ اشتری

بیوگرافی شاهرخ اشتخری

شاهرخ آستاکری در 23 مهر 1359 در تهران به دنیا آمد. اشتری دارای مدرک مهندسی صنایع است.

بیشتر بخوانید  رسمی شدن فعالیت دست فروشان/بازگشت غرفه های خیابان 30 تیر تابستان

شاهرخ اصطخری فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچکتر از خود دارد. خواهرش یک سال از او کوچکتر است، فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته و خواهر کوچکترش نیز به هنر علاقه دارد. شاهرخ اصطهری تا سوم راهنمایی ساکن بلوار کشاورز بود و از آن به بعد ساکن شهر غرب شد. سوم دوره ابتدایی را در مدرسه 15 خرداد، راهنمایی را در مدرسه آزادی و دبیرستان را در مدرسه فجر دانش خواند.

او از خدمت سربازی معاف شد زیرا پدرش 8 سال در منطقه جنگی هارک کار می کرد. خانواده اشتری از شهری در استان فارس می‌آیند که نسب پدری او به آن منطقه می‌رسد. البته دیگر شهر نیست و بیشتر زمین های کشاورزی اطراف منطقه را احاطه کرده است.

نحوه شروع بازیگری شاهرخ اشتخری

شاهرخ استهری پس از پایان تحصیلات دانشگاهی با بازی در تئاتر اسب به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۱۳۹۷-۱۳۹۷ وارد عرصه هنر شد و سپس دوره بازیگری را نزد مهتاب نصیرپور، پیام دکردی و هدایت هاشمی گذراند. او با تله فیلم تلخون ساخته علیرضا امینی و قدم به قدم از «پریدخت» به «مثل هیچکس» و سپس «ماه عسل» وارد عرصه بازیگری شد و نقطه عطف تمام فعالیت هایش که سریال «دل» است. نوازان» و پس از آن «فصیله» جای خود را در بین مخاطبان خود باز کرده است.

اصطخری پیش از این در سریال «دل نوازان» به تهیه کنندگی حسین سهیل زاده نقش بهزاد را بازی کرده بود و همین آشنایی باعث شد تا در سریال «فصیله ها» در نقش سعید بازی کند. او می گوید: مسیر هنری من بعد از بازی در سریال دل نوازان تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا آمنه هستم.

بیشتر بخوانید  عکس و استیکر محرم برای پروفایل واتساپ

شاهرخ اشتری

آیا این واقعیت دارد که شاهرخ اشتخری به بلژیک مهاجرت کرده است؟

اما سپیده بزمی پور گفت به زودی پس از بهبود وضعیت مادرش به ایران بازخواهد گشت. نوشت: شاهرخ این روزها برمیگرده ولی من یه مدت پیش مامان میمونم بعد برمیگردم ایشالا.. به خدا امیدوارم ولی احتمالا برگردم پیش مامان این روزها و شرایط ازش دور نمیشم .

داستان ازدواج شاهرخ استهری

شاهرخ اشتخری متاهل و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اشتخری است. این دو در سال 1392 با یکدیگر ازدواج کردند، مراسم ازدواج شاهرخ اصطهری و سپیدا بزمی پور در تهران برگزار شد و از آنجایی که بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند، این زوج جوان تصمیم گرفتند عروسی را در بروکسل برگزار کنند و نتیجه ازدواج آنها دو دختر به نام پناه و نبات. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اشتخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از مترجمان فرانسوی و انگلیسی است.


دیدگاهتان را بنویسید