مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس های نوستالژیک بازیگر پیشکسوت کشورمان به مناسبت تولدش!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز روزی است که هفتاد و دو ساله می شوم. ذخیره.


بازیگر مرد / رضا کیانیان

“خودت را با کسی مقایسه نکن” همین! در مقام مقایسه، من همیشه دست کم گرفته شده و حریص بوده ام. چون او از من خیلی بلندتر است. بدی هایم را نادیده گرفتم. چون خیلی از من بدتر هستند.


بازیگر مرد / رضا کیانیان

من مقلد دیگران بودم. چون سعی می کردم شبیه کسی باشم که به او فکر می کردم. من وارد مسابقه شدم و با دیگران ارتباط برقرار کردم. چون می خواستم جلوی همه باشم و همه چیزهایی که باعث شد گنجی را که خلقت در من و برای من به جا گذاشته فراموش کنم… وقتی آن را پیدا کردم دیدم آنقدر جواهرات دارد که تا آخر عمر ماندگار نیست. زندگی من! با کشف گنج از مال دیگری محروم شدم.


بازیگر مرد / رضا کیانیان

من فقط شبیه خودم شدم حرکاتم، افکارم و گفتارم. بازی من شبیه بازی من شد و مجبور نبودم از این و آن تقلید کنم. دیده شدم چون شبیه کسی نبودم. عکس های من شبیه عکس های من بود. و من با چشمان خود دیدم که آفرینش چه چیزی را برای من به یادگار گذاشت. چشم و گوش و ذهنم از دیگران خالی بود. نه شاگردم نه شاگردم. منم.


بازیگر مرد / رضا کیانیان

همانطور که من آفریده شدم. من نمی خواهم مثل او باشم و نمی خواهم مانند کسی باشم. زیرا دو چیز در جهان یکسان نیستند. دو تا نیست، ممکن نیست. هر موجودی یکی است. هر چقدر هم که شبیه به هم به نظر برسند، به هر حال، مولکول های سلول های ما یکسان نیستند. حتی دو مورد کارخانه. دنیا پر از واحد است. این نشانه عظمت دنیاست. با احترام به عالم خلقت و سپاس از گنجی که دارم. من هفتاد و دو سالمه ممنون از همه دوستانی که تولدم رو تبریک گفتند و نتونستم جواب بدم.

بیشتر بخوانید  شیرزاد و خاتون 18 سال پیش با هم!


بازیگر مرد / رضا کیانیان


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *