مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس های مجری صباراد به خانه برمی گردیم و همسرش مرتضی علی آبادی و صحبت هایشان درباره ازدواجشان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


عکس های صباراد و همسرش

«صبا راد» مجری تلویزیون و «مرتضی علی آبادی» مدیر مجموعه تنیس استقلال هستند. راد مدت هاست با اجرای نمایش «به خانه برمی گردیم» بینندگان زیادی را به تماشای این برنامه از تلویزیون دعوت می کند و علی آبادی در دوران جوانی کارنامه درخشانی دارد. گفت و گو با آنها را در ادامه این مطلب بخوانید که مدت زیادی است ازدواج نکرده اند و به قول خودشان هنوز در حال و هوای روزهای اول زندگی مشترکشان هستند.

عکس های مجری صباراد به خانه برمی گردیم و همسرش مرتضی علی آبادی و صحبت هایشان درباره ازدواجشان

به عشق بعد از ازدواج اعتقاد داری یا قبل؟

صبا کار: این روزها بسیاری از افراد بر این باورند که بهترین راه برای ازدواج، آشنایی قبل از ازدواج با یکدیگر است، زیرا معتقدند عشق قبل از ازدواج تضمین کننده طول عمر زندگی مشترک است. اگر عشقی که بعد از ازدواج به وجود می آید به مراتب ماندگارتر از عشق قبل از ازدواج باشد، زیرا هر چقدر هم که قبل از ازدواج کسی را بشناسید، اما تا زمانی که با او زیر یک سقف نروید، معرفت واقعی به دست خواهید آورد. در نیمه راه، عشق و شناخت، پس از شروع زندگی مشترک دو نفر، ادغام می شوند و رنگارنگ تر می شوند.

مرتضی علی آبادی: من کاملا با صبا موافقم. من همیشه قبل از اینکه تصمیم به ازدواج بگیرم به این اعتقاد داشتم و به همین دلیل هرگز تصور ازدواج به روشی متفاوت و در قالب آشنایی قبل از ازدواج را نداشتم، دوست داشتم همه چیز به خوبی پیش برود و طبق اصولی که ما تعریف کرده ایم. سنت

معیارهای شما برای ازدواج چه بود؟

بیشتر بخوانید  ۲۵ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می‌شوند

مرتضی علی آبادی: یکی از نکاتی که همیشه ملاک من در انتخاب همسر بوده، ایمان و اعتقاد طرف مقابل، پاکدامنی و حیا و پایبندی و احترام به اصول و قوانین خانه و خانواده بود. صبا همه این ویژگی ها را دارد و در حالی که هنرمند در زمانی که من به عنوان مخاطب برنامه هایش را دنبال می کردم توانمند بود، اما همیشه به حجاب و بیان هنری او در نمایش علاقه مند بودم، بدون اینکه تصوری از آینده ای مشترک داشته باشم. و الان خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. روی هر دو افتاد.

صبا کار: من همیشه دوست داشتم با کسی ازدواج کنم که از نظر عقاید و دیدگاه به من نزدیک باشد و از دروغ پرهیز کند و در زندگی صادق باشد. در سه جلسه قبل از ازدواج فهمیدم که مرتضی هم مثل من فکر می کند و برای او هم مثل من صداقت در همزیستی بسیار مهم است، دروغ نگوییم و با هم روراست باشیم، حتی اگر این صداقت در شخصی ما را آزار دهد. لحظه ای، خوشبختانه تاکنون هر دوی ما به این شرط پایبند بوده ایم.

عکس های مجری صباراد به خانه برمی گردیم و همسرش مرتضی علی آبادی و صحبت هایشان درباره ازدواجشان

به سبک سنتی ازدواج کردی؟

صبا کار: شاید برای برخی عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً سنتی با هم آشنا شدیم.از طریق دوستان همدیگر را دیدیم و در مدت کوتاهی در مورد دیدگاه هایمان در مورد ازدواج صحبت کردیم.متوجه شدیم که از نظر روحی شبیه هم هستیم پس خیلی سریع نشستیم. برای سفره عقد

مرتضی علی آبادی: فاصله آشنایی تا ازدواج ما کمتر از یک ماه بود اما در این مدت کوتاه با هم آشنا شدیم و متوجه شدیم که تفاهم به طور کلی می تواند به ما کمک کند تا در جزئیات بیشتر به هم نزدیک شویم.

بیشتر بخوانید  ۵۲۶ دندان اضافی در دهان کودک ۷ ساله هندی + فیلم

استرس خواستگاری بیشتر است یا اجرای زنده؟

صبا کار: نمی توانم بگویم در مراسم نامزدی مان استرس نداشتم. چون استرس من در این مراسم بیشتر از اجرای زنده تلویزیونی بود. بخشی از این استرس به این دلیل بود که مراسم و خواستگاری بعد از عقد ما خیلی سریع انجام شد و به خودم آمدم و دیدم که گفتم … خلاصه خانواده مرتضی که بر خلاف ما خیلی شلوغ هستند، اتفاق جالبی دارند. سنت و اینکه هر یک از اعضای خانواده اش که به مراسم ما می آمدند یک شاخه گل دریافت می کردند و در عرض چند دقیقه خانه ما را تبدیل به گلخانه کردند که برای من سنت بسیار شیرین، ارزشمند و جالبی بود.
صبا راد 2 مجری از ازدواجش به خانه می گوید + تصاویر
آیا مادرت ظاهر همسرت را در تلویزیون دیده است؟

مرتضی علی آبادی: رویکرد برنامه ای که معمولا صبا اجرا می کند به گونه ای است که عمدتا برای بانوان در نظر گرفته شده است. به همین دلیل مادرم با علاقه خاصی برنامه او را دنبال می کرد و جالب اینکه به سبک اجرای او علاقه خاصی داشتند و معتقد بودند که خوب اجرا می کند و آن زمان فقط او را به عنوان مجری و هنرمند می شناختم و چیزهای زیادی داشتم. به احترام آنها، حتی فکرش را هم نمی‌کردم که روزی سرنوشت ما برای سفره عقد رقم بخورد.

صبا و مرتضی: هیچ کدام از ما جشن عروسی نمی گیریم. البته ما به این بهانه نمی خواهیم دوستان و خانواده خود را دعوت کنیم، دوست داریم یک شب به یادماندنی برای دوستانمان بسازیم، نه اینکه یک شب جشن درست کنیم، بنابراین دوستان ما منتظر عروسی ما نباشند.

بیشتر بخوانید  چهره بسیار ناز دختر مهتاب کرامتی از همسر اولش!

عکس های مجری صباراد به خانه برمی گردیم و همسرش مرتضی علی آبادی و صحبت هایشان درباره ازدواجشان

زیر میز


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *