عکس های دیده نشده از جشن عروسی فرشته حسینی



آنچه دیگران می خوانند:

فرشته حسینی این بازیگر معروف چند سالی است که در عرصه سینما و تئاتر فعالیت می کند. فرشته حسینی با نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است. فرشتک حسینی به تازگی به صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی بازی کند. فرشته حسینی او یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران است و با وجود جوانی و تجربه کم، محبوبیت خاصی در بین مردم دارد. فرشته حسینی متنی را بازگو کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت و حواشی را به دنبال داشت.

فرشته حسینی می گوید: می خواهد به جایگاهی برسد که بتواند به هموطنان افغانستانی کمک کند. او بارها از وضعیت کنونی افغانستان ابراز ناراحتی کرده و از همه برای هموطنانش کمک خواسته است و اخیرا به صربستان سفر کرده و قصد دارد در یک فیلم سینمایی بازی کند. فرشته حسینی با بازی در سریال قورباغه در کنار نوید محمدزاده بیش از پیش درخشید. تدریس در کلاس های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان. او بازیگری را زود شروع کرد و در تئاتر فعالیت کرد و از جمله کارهای تئاتری او می توان به نمایشنامه های «خشونت علیه زنان»، «سینماهای من»، «شازده کوچولو»، «ماهی سیاه کوچولو»، «من موجودی احساسی هستم» خاطره اشاره کرد. ، مونولوگ ، گریه و دعا.

فرشته حسینی پس از سفر اخیر به صربستان به اردوگاه پناهندگان رفت و از نزدیک با آنها دیدار کرد و گفت: وضعیت پناهندگان در این کمپ خوب نیست و غذاخوری، حمام و سرویس بهداشتی برای همه مشترک است.

بیشتر بخوانید  عکس زیر خاکی آنا نعمتی در اولین فیلم سینمایی اش!


دیدگاهتان را بنویسید