عکس نیوسا ضیغمی در کنار همسر دخترش!


نیوشا ضیغمی (زاده ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است. او در کارنامه هنری خود برای بازی در فیلم های شوریده (1383) و معنای پنهان (1385) نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد.


بازیگر / نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 در تهران است. وی در رشته معماری فارغ التحصیل شد اما به دلیل قبولی در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و پس از پایان دبیرستان در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شد. او با بیان اینکه با مخالفت پدر و مادرش وارد حرفه بازیگری شده است، می گوید: زمانی که می خواستم وارد بازیگری شوم، مادرم مخالفت نکرد اما نگاه مادرم به آینده من را در نظر داشت اما پدرم چندان موافق بازیگر شدن نبود. . یک بازیگر. پدرم اصولاً مقالات علمی را دوست داشت و دوست داشت و ترجیح می داد من دکتر یا مهندس شوم تا بازیگر.بله، پدرم سمتش را تغییر داد و حاضر به کار شد.


بازیگر / نیوشا ضیغمی

وی بازیگری را با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری انجمن سینماگران جوان فرا گرفت و این موسسه او را به مسعود جعفری جوزانی معرفی کرد. پس از اتمام این کلاس ها در سریال تاریخی در چشم باد نقش دختری از شمال روستا را بازی کرد.


بازیگر / نیوشا ضیغمی


بیشتر بخوانید  یارانه 120 هزار تومانی به کجا رسید ؟

دیدگاهتان را بنویسید