عکس لو رفته از عروسی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران | عکس های عروسی لاکچری احسان حاج صفی



آنچه دیگران می خوانند:

(زاده ۱۵ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان) بازیکن فوتبال اهل ایران است. احسان حاج صفی که در تیم آاک آتن یونان و تیم ملی ایران بازی می کند و در حال حاضر کاپیتان تیم ملی ایران است.احسان حاج صفی در رده باشگاهی موفق به کسب 3 قهرمانی در لیگ برتر، 4 قهرمانی در جام حذفی شد. نایب قهرمان اول لیگ. قهرمان آسیا و حضور در جام جهانی باشگاه های فوتبال. در سطح کشوری در 2 دوره مسابقات جهانی و 3 جام ملت های آسیایی شرکت کرد. و با 119 بازی ملی در رده چهارم تاریخ فوتبال ایران قرار دارد.

احسان حیصفی

کاپیتان سابق تیم ملی که در سواحل یونان ازدواج کرد، حالا صاحب یک دختر به نام آدریانا شده و مدت زیادی از ازدواج او می گذرد.

احسان حاج صفی در ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ازدواج کرد.

احسان حاج صفی از تیم ملی

لازم به ذکر است این روزها زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری احسان حاج صفی از تیم ملی شنیده می شود. طبق شنیده ها احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و امید ابراهیمی شاید اصلا به تیم ملی دعوت نشوند چون نسبت به گذشته از نظر فنی افت کرده اند و جزو حامیان دراگان اسکوچیچ نیستند!

احسان حاج صفی

ماجرای فوتبالیست شدن احسان حیصفی

احسان حیصفی (زاده ۱۵ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان) هافبک فوتبال اهل ایران و بازیکن تیم ملی است. حاج صفی در سال 2007 به همراه سپاهان اصفهان به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت و همچنین در هر دو بازی سپاهان در جام باشگاه های جهان 2007 برای این تیم به میدان رفت. او در آکادمی سپاهان بزرگ شد.

بیشتر بخوانید  دادگستری باید وارد پرونده کارگزاران بزرگ سیمان شود - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

تا مقطع فوق لیسانس زیاد درس نخوانده، زیاد حرف زدن را دوست ندارد و اهل عمل است.

فوتبال را از هفت، هشت سالگی شروع کرد و در 10 سالگی به اصفهان آمد، در 11 سالگی در نونهالان ذوب آهن بازی کرد و پس از سه سال در حدود 14 سالگی از این تیم جدا شد. قدیمی

سپس به سپاهان رفت و در رده جوانان زیر 17 سال بازی کرد.

در سال 1385 در حالی که 18 سال سن داشت به تیم بزرگسالان سپاهان پیوست و تا سال 1390 در این تیم بازی کرد و سپس سال های 90 تا 91 را در تراکتورسازی سپری کرد و دوباره به سپاهان بازگشت. او 260 بازی انجام داد و 32 گل برای سپاهان به ثمر رساند. این تیم یک گل به ثمر رساند.

احسان حاج صفی

بازی احسان حاج صفی مقابل اسرائیل

احسان حاج صفی فوتبالیست که به دلیل بازی در یکی از تیم های فوتبال اسرائیل از تیم ملی کنار گذاشته شده بود، سرانجام برای مسابقات مقدماتی جام جهانی به این تیم دعوت شد. اما مسعود شجاعی دیگر بازیکنی که در همین شرایط بود ظاهرا محروم ماند. احسان حاج صفوی با انتشار متن از اقدام خود پشیمان شد و به بازی های ملی بازگشت اما مسعود شجاعی تسلیم نشد و از حضور در بازی های ملی محروم شد.


بیشتر بخوانید  مذاکره نایمخن هلند با کلوب بروژ برای انتقال کاوه رضایی- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید