مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس لو رفته از بهاره رهنما در مهمانی خصوصی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

راهنمای بهار این بازیگر محبوب این روزها در فضای مجازی شایعات زیادی درباره طلاقش از امیرخسرو عباسی به گوش می رسد. راهنمای بهار وی تاکنون به این شایعه واکنشی نشان نداده است. مسافرت رفتن راهنمای بهار تنها در ترکیه و کیش و مهمانی ها و مراسم آن زن راهنمای بهار او به تنهایی شرکت می کند و به این شایعات دامن می زند.در ادامه قسمت های اخیر بهاره رهنما را مشاهده می کنید که با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

راهنمای بهار

من و شهر شیراز پیوند قلبی عجیبی داریم

در سال‌هایی که صفحه آخر روزنامه کوسه را می‌نوشتم، یک بار برای شیرازی‌های دور از وطن و مهاجران مقاله‌ای نوشتم: اصل آن یادداشت این بود که شیراز عاشقی کامل است که خاطراتش هرگز نخواهد ماند. پاک شده ورود یک نفر دیگر…

من نیمی اراکی و نیمی انزلی هستم، با تمام احترامی که برای این دو شهر پدر و مادرم قائل هستم، سالهاست شیراز را به عنوان شهر خودم می شناسم و آن را بسیار دوست دارم، خوشحالم که در پروژه ترکیبی معماری و کاردستی خواهرم هم در آستانه روز تئاتر و اول اردیبهشت بهش گون شیراز من نماد شهر شیراز بودم این عکس تقدیم به مردم شیراز

بهاره رهنما در 19 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدرش مرحوم جلال رهنما (بازرگان) و مادرش پرویز قائم مگی (بازیگر) است. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر و خواهر دوقلو به نام های بهانه و رهاما (پزشک) دارد.

بیشتر بخوانید  جنجال بهنوش بختیاری با چهره بدون آرایش و بغض آلود+ عکس

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی به تهران نقل مکان کردند، اما با ظهور انقلاب اسلامی در سال 57 ایران را ترک کردند و به انگلستان رفتند.

بهاره رهنما در راه بازگشت از دانشگاه به طور اتفاقی با پیمان قاسم خانی آشنا شد و این آشنایی در سال ۱۳۷۳ منجر به ازدواج شد و ثمره این ازدواج دختری به نام پریا (متولد ۱۳۷۶) بود.

ازدواج بهارا رهنما و همسرش پیمان قاسم کنی پس از 22 سال در سال 1394 به توافق دوجانبه پایان یافت و خانم رهنما در 13 شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی) در سن 13 شهریور 1396 ازدواج کرد. 44. شایعاتی مبنی بر طلاق این دو نفر در فضای مجازی منتشر شده است.

بهاره رهنما علاوه بر بازیگری به نویسندگی و کارگردانی تئاتر نیز می پرداخت. او علاقه زیادی به کتابخوانی دارد و تاکنون حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان راک را نیز در کارنامه خود دارد. چند آهنگ از کتاب «زن باران» نوشته بهاره رهنما در آلبوم شوکت اجرا شد.

بهاره کیان افشار

بهاره رهنما بازیگری فعال است که در کنار بازیگری به روزنامه نگاری و کتابخوانی نیز مشغول است و در برندهای مختلف به عنوان مدل حضور دارد. او علاوه بر فعالیت های مختلف، رستوران داری نیز دارد و صاحب رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران است.

بهاره رهنما که سال ها اضافه وزن داشت سعی کرد بالون را در شکمش بگذارد اما این روش نتیجه نداد و باعث افزایش وزن بیشتر شد. او سپس برای لاغری و کاهش وزن تحت عمل جراحی اسلیو معده قرار گرفت. این باعث کاهش وزن او شد. از 40 کیلوگرم

بیشتر بخوانید  فراخوان بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن از شنبه

بهاره رهنما در فضای مجازی بسیار فعال است، او بازیگری است با حاشیه های فراوان و هر روز حواشی جدیدی برایش ایجاد می شود.

سیروان خسروی با انتشار پستی در اینستاگرام با انتقاد از وضعیت کشور، سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را به جلب توجه با بی ادبی متهم کرد. در نهایت سیروان خسروی به خاطر توییت های بهاره رهنما از او شکایت کرد و توانست 50 ضربه شلاق او را تحمل کند.

راهنمای بهار

همچنین حضور بهاره رهنما در ضیافت شام ایرانیان جنجال زیادی برای او به پا کرد و او چندین اظهارات عجیب و غریب بیان کرد و گفت: «کسی که بعد از 30 سال کار نتواند آسایش و آسایش خود و اطرافیانش را فراهم کند شرم آور است. و این اظهارات با واکنش کاربر در فضای مجازی همراه است.

شام ایرانی این سریال را دید که سری اول آن را بیژن بیرنگ کارگردانی کرد و فصل های بعدی این برنامه را محمد شعیثا، سروش صحت و سعید ابوطالب کارگردانی کردند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با عوارض زیادی همراه بود.

مریم امیر جلالی، شهرزاد کمال زاده، بهاره رهنما و فلور نظری در یک گروه بودند.


بیشتر بخوانید  کمیسیون صنعت آزمون «فاطمی امین» را بررسی کرد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *