عکس قدیمی گوهر خیراندیش در کنار همسر و پسرش!


گوهر خیراندیش (زاده ۱ شهریور ۱۳۳۲ در شیراز) بازیگر و استاد بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.


بازیگر/ گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در سال 1333 در شیراز به دنیا آمد. از سال 1349 و در دوران دبیرستان فعالیت او با یک گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در آن سال با جمشید اسماعیلانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آن دو شد. حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا است. او به همراه همسرش در تئاتر شیراز کار می کرد و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. او در سال 1357 در دانشگاه تهران پذیرفته شد و به همراه همسر و فرزندانش به تهران آمد. در تهران علاوه بر تحصیل به کار تئاتر می پردازد و در ارشاد استان تهران نیز کارشناس هنری می شود. خیراندیش سپس به بازی در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می دهد. او فعالیت خود را در سینما با فیلم روزهای انتظار آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیرخواه همیشه در نقش های مختلف ظاهر شده است. او همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت در شبکه سراسری رادیو کار کرد.


بازیگر/ گوهر خیراندیش

او پیشنهاد بازی در سریال دره و ندار و فیلم اخراجی ها را با وجود پیشنهاد مالی خوب به دلیل نقش های بد نپذیرفت. به گفته او یکی از رازهای ماندگاری این بازیگر این است که هیچ نقشی را صرفاً به دلایل مالی نپذیرد.


بازیگر/ گوهر خیراندیش

بیشتر بخوانید  آزار و اذیت والیبالیست های ایرانی توسط پلیس آمریکا + جزئیات


دیدگاهتان را بنویسید