عکس قبل عمل الناز حبیبی سوژه شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: الناز حبیبی وی متولد 21 مرداد 1367 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته تدوین است. الناز حبیبی از کودکی به کار تئاتر مشغول بود. الناز حبیبی او در خانواده ای سنتی بزرگ شده است و همیشه می گوید با اینکه خانواده من خارج از ایران زندگی می کنند اما آداب و رسوم را رعایت می کنند. الناز حبیبی او یک بار ازدواج کرد، اما خیلی زود از همسرش جدا شد.

الناز حبیبی

ملیت: ایران

تولد: 12 اوت 1988

تهران، ایران

سالهای فعالیت: 1378 – هم اکنون

بیوگرافی الناز حبیبی:

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1367 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته تدوین است. الناز حبیبی از کودکی در تئاتر فعالیت می کرد و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در کانون پرورش فکری کودکان آغاز کرد و در چندین سریال و فیلم بازی کرد.

بعد از آن آقای سعید سلطانی الناز حبیبی را برای سه فیلمش انتخاب می کند و کم و بیش این حرفه را جدی می گیرد. الناز حبیبی برای 3 فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال فاصله ها را بازی کرد و سپس با پروژه سینمایی «میکد پیتزا» همکاری کرد، سریال «ثیری دایس» که در ماه مبارک رمضان پخش شد و همچنین در سریال پخش شد. آقای. «سیروس مقدم» نقشی به نام تا ثریا را بازی کرد.

بیشتر بخوانید  با این روش هم پیتزا میخوری هم ساندویچ! | طرز تهیه ساندویچ پیتزایی +ویدئو

ازدواج و طلاق الناز حبیبی:

الناز حبیبی در سال 1391 با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد که همسر وی در خارج از کشور زندگی می کرد. چند سالی است که خبری از عکس دو نفر الناز حبیبی و همسرش نیست که شایعه طلاق به گوش می رسد.

خانم حبیبی در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری گفت: ازدواج به موقع و با فرد مناسب خوب است.

من هم عاشق شدم، اما دوست ندارم زیاد در موردش صحبت کنم…

الناز حبیبی

الناز حبیبی: میزان مهریه را پدرم تعیین کرد

در مورد جهیزیه و آداب عروسی حقیقت را بخواهید. من و مهدی تصمیم گرفتیم سرپوش بگذاریم و کارها را به بزرگترها بسپاریم چون می دانستیم به خاطر اشرافیتشان در این مسائل زبان همدیگر را خوب می دانند و به قول خودشان می دانند چطور با هم حرف بزنند. به هر حال میزان مهریه را پدرم تعیین کرده بود و من در آن دخالتی نداشتم. البته این صحبت ها بدون کوچکترین چالش و اختلافی انجام شد، زیرا خانواده های ما از نظر سطح به هم نزدیک بودند و هیچ مشکلی از این نظر نداشتیم.

فیلم شناسی الناز حبیبی

الناز حبیبی فعالیت خود را از سال 1378 در کانون پرورش فکری کودکان آغاز کرد و در چندین سریال و فیلم به ایفای نقش پرداخت. بعد از آن آقای سعید سلطانی او را برای 3 فیلمش انتخاب می کند و این حرفه را بیش از پیش جدی می گیرد.الناز حبیبی برای 3 فیلم کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت و یک سری فاصله بازی کرد.

پیتزا ترکیبی از کمدی است که در سال 1390 توسط حسین قاسمی جامی منتشر شد. دو جوان شهرستانی که هفت سال پیش برای کسب درآمد به تهران آمده بودند در یک پیتزا فروشی مشغول به کار هستند تا اینکه ماجراجویی آنها را در موقعیت های عجیب و جالبی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  زوجی که به نشانه عشق بینی خود را به هم دوختند/ عکس

الناز حبیبی در سریال دردسرهای بزرگ نقش بهار را بازی کرد. سریال دردسرهای بزرگ به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهرام مهام و ایرج محمدی از شبکه سوم سیما پخش شد.

الناز حبیبی

سینما الناز حبیبی:

رمانتیسم عماد و طوبی (1398)

پيتوک (1398)

ژن خوک (1397)

دشمن (1396)

آشغال (فیلم 1.6)

خجالت نکش (1396)

کسوف (1395)

لوازم یدکی (1394)

هرزنامه (1392)

پیتزا مخلوط (1389)

فصل موسمی (2009)

سریال الناز حبیبی:

– روزگار قریب (1386)

– فاصله (2010)

– پنج کیلومتر تا آسمان (2011)

– سی امین روز (1390)

– به سوراجا (2011)

– Edge of Fire (2011)

– فراموشی (2012)

– دودکش (2012)

– رادی مون (2012)

– دودکش (2013)

– دردهای بزرگ (2014)

– سر به راه (2014)

– لام تا میم (1383)

– دردهای بزرگ 2 (2015)

– دل‌دار (1387)

– Thief of the Soul (2017)

– پرستاران (2016)

نمایش خانگی الناز حبیبی:

– هشتگ هاشه سوسکه (1397)

تئاتر الناز حبیبی:

– شاه ماهی (2009)

– مسمومیت (1397): الناز حبیبی در اجرای مجدد برنامه مسمومیت 1397 جایگزین لیندا کیانی شد.

– سلول های ممنوع (2017)

– دوباره آن آهنگ سام به کارگردانی دیوید بانی اردلان، تالار حافظ، (1395)

الناز حبیبی چگونه به شهرت رسید؟

او در سریال «فاصله ها» دیده شد، بیشتر در نقش های کوتاه بازی کرد تا اینکه با بازی در سریال «تا ثریا» ساخته سیروس مقدم و سپس بازی در سریال «دردسرهای عظیم» و همچنین فیلم به چهره ای مشهور تبدیل شد. “خجالت نکش”. او یک ستاره بازیگری شد.

نظر الناز حبیبی در مورد ازدواج

می گوید: ازدواج سن خاصی ندارد، مثلاً: نمی توانی (به سنی که رسیدی) بگوئید که ازدواج می کنید. من هم دوست ندارم برای کسی دستور پخت بنویسم و ​​بگویم چون در 24 سالگی ازدواج کردم همه دخترها باید در این سن ازدواج کنند.

بیشتر بخوانید  توصیه مهم اردوغان به مردم در مورد لیر


دیدگاهتان را بنویسید