مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس شوکه کننده از لاغری شدید امیر نوری به سبک مهران غفوریان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: امیر نوری وی متولد ۶ شهریور ۱۳۶۵ در تهران است. امیر نوری یک بازیگر است امیر نوری مجرد و مجرد است. کاهش وزن شدید امیر نوری او در یکی از عکس ها مخاطبان و طرفداران خود را نگران کرد.

امیر نوری

امیر نوری

امیر نوری بازیگر سرشناس و شوخ طبع کشورمان به پستی تبلیغاتی که در آن داستانی از علاقه اش به یک زن کانادایی گفته بود واکنش نشان داد. عجیب است که بعد از این تبلیغی نوشت که امیر نوری در مصاحبه ای گفته بود که قبلاً از یک زن کانادایی خوشش آمده بود، اما بعد از مدتی متوجه شدم که او به دلیل چاق بودن من هیچ احساسی نسبت به من ندارد و آنها بسیار حساس هستند. به این سوال

امیر نوری نیز در این باره به شوخ طبعی نوشت: دلم را این و کجا بگذارم؟ خدایا خلاقیت در فضای مجازی موج می زند.

نام: امیر

نام خانوادگی: نوری

تاریخ تولد: 27 شهریور 1365 در تهران

سالهای فعالیت: از سال 1993

وضعیت تاهل مجرد

زندگی شخصی امیر نوری

امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ۶ شهریور ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد.

امیر نوری تنها پسر خانواده است و سه خواهر دارد. پدر امیر نوری کارمند شرکت واحد بود که تیرماه سال 91 بر اثر سکته قلبی درگذشت و مادرش خانه دار است.

بیشتر بخوانید  حقایق انیمیشن فرار مرغی (Chicken Run) که بهتره قبل از تماشای قسمت دوم این انیمیشن بدونید

امیر نوری تحصیلات خود را تا فارغ التحصیلی ادامه داد و فوتبال یکی از رشته های ورزشی مورد علاقه وی بوده و عضوی از تیم فوتبال هنرمندان می باشد.

«امیر نوری» یکی از کمدین های ایرانی است که با وجود جوانی در وادی طنز ایران به یادگار خواهد ماند. بسیاری از ایرانیان هنوز بازی هایی را که او در نوجوانی انجام می داد به یاد دارند. به قول خودش زندگی چقدر زود می گذرد. شاید خیلی ها هنوز امیر را در خیابان ببینند و او را همان نوجوان 14، 15 ساله سریال های تلویزیونی تصور کنند، اما حالا امیر از نظر بازیگری بسیار پخته تر شده است و همچنین با مطالعات متعددش. سعی کرد نقش خودش را بازی کند، بهتر از قبل، همین اتفاق افتاد.

امیر نوری

فیلم شناسی امیر نوری

سینمایی

1- رسوایی (2012)

2 – اخراجی ها 3 (1389)

3- دلقک ها (2009)

4 – تهرانی دچک (1387)

5 – دلداده (1387)

6 – دایره زنگ (2007)

7 – شب در تهران (1386)

8- Sing in May (Above the Sky) (2006)

۹ – عاشق (1385)

10 – ازدواج صورتی (2004)

11 – با و بدون (1378)

سریال تلویزیونی امیر نوری در نقش اول:

جاده در حال تعمیر است

یادداشت های دوران کودکی (2001)

بدون شرح

سوارکار خوب

معراجی

این هنرمند کشورمان دوستان زیادی در عرصه هنر دارد و با مجید صالحی، اکبر عبدی، مهران گفوریان، امیر جعفری و بسیاری دیگر از بازیگران ارتباط بسیار صمیمانه و صمیمانه ای دارد و اغلب آنها را می بیند.

امیر نوری

رابطه امیر نوری با اکبر عبدی

اکبر عبدی یکی از بازیگران مطرح عرصه هنر است که امیر نوری با او ارتباط بسیار نزدیکی دارد.

بیشتر بخوانید  ببینید | پست تلخ و غم‌انگیز همسر علی سلیمانی پس از درگذشت این بازیگر سینما

در اکثر برنامه ها و مراسمی که اکبر به آن دعوت می شود، امیر نوری نیز در کنار او دیده می شود و رابطه این دو هنرمند فراتر از رفاقت است و امیر نوری نیز با اکبر عبدی دیدارهای خانوادگی دارد.

امیر نوری اکبر عبدی را پس از زنده یاد خسرو شکیبایی بهترین بازیگر سینمای ایران می داند و با این هنرمند سرشناس بازیگری را از کودکی آغاز کرد و درس های زیادی از او آموخت.

جراحی امیر نوری

امیر نوری در اردیبهشت 95 دچار عارضه سینوس پیلونیدال (برگشت مو در ناحیه کمر) شد و مجبور به عمل جراحی شد و بسیاری از بازیگران برای عیادت به بیمارستان رفتند. در آذرماه 96 امیر نوری دوباره تحت عمل جراحی قرار گرفت. قرار گرفت و تیم پروفسور سامی مسئول جراحی دیسک کمر او بود.

عروسی امیر نوری

امیر نوری هرگز ازدواج نکرده و مجرد است.

امیر نوری

امیر نوری بازیگر

امیر نوری بازیگری را از کودکی از سال 1372 آغاز کرد و خیلی سریع توانست با آثارش مخاطب را جذب کند و بر دل بینندگان بنشیند.

امیر نوری برای فرار از مدرسه بازیگر می شود

امیر نوری یکی از آن بازیگران پر از شیطنت است که داستان دوران بازیگری او در نوع خود جالب است.

استعداد امیر نوری توسط فریون حسن پور کارگردان سینما کشف شد و ماجرا از این قرار بود که گروه سازنده فیلم دوستان خوب به کارگردانی فریدون حسن پور فیلمبرداری کردند و محل فیلمبرداری آنها به همراه امیر نوری فوتبالیست بود که منجر به اولین فیلم شد. فریدون. حسن پور امیر نوری را آنجا می بیند و به او پیشنهاد بازیگری می دهد.

بیشتر بخوانید  جزییات قانون افزایش سن بازنشستگی چیست؟

امیر نوری هم به دنبال راهی برای فرار از مدرسه بود که متوجه شد بچه های این گروه فیلمبرداری برای مدتی به مدرسه نمی روند تصمیم گرفت پیشنهاد فریدون حسن پور را بپذیرد و به این ترتیب وارد دنیای بازیگری شد.

امیر نوری

اولین بازی امیر نوری با اکبر عبدی

امیر نوری در اولین تجربه بازیگری خود در سینما مقابل دوربین فیلم درا و ندار ساخته فریدون حسن پور قرار گرفت و اولین تجربه بازیگری اش با اکبر عبدی در این فیلم بود.

این بازیگر ما که همیشه دوست داشت اکبر عبدی را از نزدیک ببیند، بازی با او در این فیلم برایش اتفاق بزرگی بود و به آرزویش رسید و یکی از کارهای ماندگارش شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *