مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس سونوگرافی بارداری سحر قریشی از حمید گودرزی لو رفت! (+18) – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ماجرای بارداری و بارداری سحر کوریشی توسط حمید گودرزی، دوست پسر سابقش فاش شد!

سحر قریشی بازیگر سینما که با مهدی طارمی فوتبالیست و فردی به نام فرهاد که پسر عموی یوسف تیموری است در حین ایفای نقش در فیلم نیوکاسل با حمید گودرزی آشنا شد و رابطه عاشقانه ای را آغاز کرد. با او. حمید گودرسی برخلاف سحر کوریشی در این رابطه تلاشی برای جدی شدن و ازدواج نداشت و دوست داشت شرایط فقط یک رابطه باقی بماند اما سحر کوریشی که عاشق حمید شده بود تمام تلاش خود را برای همکاری با حمید گودرزی انجام داد. ازدواج کردن.

بعد از اینکه دو نفر از هم جدا شدند و همدیگر را قطع کردند، سحر کوریشی که می خواست حمید را به رابطه بازگرداند، در بین دوستان و آشنایان شایعه باردار بودن حمید گودرزی و بازگشت حمید به رابطه را مطرح کرد، اما حمید این کار را نکرد. . بازگشت به رابطه. عنوان امتناع و رابطه بین این دو بازیگر برجسته قطع شد.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

در زمان ارتباط سحر قریشی با حمید گودرزی حتی یک عکس سونوگرافی جعلی در فضای مجازی منتشر شد که بعدا مشخص شد ساختگی بوده و مربوط به سحر قریشی نیست.

سحر قریشی متولد دی ماه 1366 در تهران است و با فیلم اینات وارد دنیای بازیگری شد و برادری دارد که به تازگی به عنوان مدافع حرم به سوریه رفته و حضور او در سوریه جنجال زیادی در رسانه ها به پا کرد. سحر کوریشی و مهدی طارمی در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند سحر کوریشی پیش از این با امید علومی یکی از خوانندگان پاپ کشورمان در ارتباط بود این بازیگر زمانی ازدواج ناموفقی داشت.

بیشتر بخوانید  پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی فجر

با ما بمان.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *