عکس دیده نشده از پژمان بازغی در کنار دخترش



آنچه دیگران می خوانند:

پیمان بازغی او همچنین در یک برنامه سرگرمی درباره عاشق شدن در 18 سالگی شرکت کرد که به دلیل بی پولی نتوانست آن را دریافت کند. پیمان بازغی آنها تا 4 سالگی با خانواده خود در تهران زندگی می کردند اما پس از آن به دلیل شغل پدر در شهرهای مختلف کشور زندگی می کردند. پیمان بازغی او دو خواهر به نام های مریم و کاملیا دارد. پیمان بازغی او دوستی دیرینه ای با بازیگرانی چون سام درخشانی و کامبیز دارد.پیمان بازغی حواشی زندگی خصوصی او به تازگی ایجاد شده و کاربران فضای مجازی عکس هایی از جدایی او و همسرش منتشر کرده اند که سایت روزنامه مثلث نه مستقیما تکذیب می کند.

پیمان بازغی بیوگرافی و سوابق هنری پژمان بازگی

آشنایی پیمان بازگی با بازیگری به زمانی برمی گردد که در رشته مهندسی معدن در دانشگاه آزاد لاهیان تحصیل می کرد. او پس از ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان به طور جدی به حرفه بازیگری پرداخت و به همین دلیل در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود را به کارگردانی مجید فهیم کا با نام اعتراف ساخت. در ادامه سفر با بازی در سریال فراموش نشدنی و محبوب آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت.

پس از آن با تایید خود در چندین فیلم، جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر توانا در تلویزیون و سینما تثبیت کرد. نکته جالب اینکه پیمان بازغی در این نمایش نیز به عنوان بازیگر موفقی به ایفای نقش پرداخته و در چندین برنامه موفق و پرمخاطب به عنوان مجری فعالیت داشته است.پیمان بازغی دوستی دیرینه ای با بازیگرانی چون سام درخشانی و کمبوجیه دارد. جالب است بدانید پرهام برادر پیمان بازگی نیز به بازیگری علاقه دارد و در فیلم هایی چون شب برهنه و پسران مهتاب به کارگردانی سعید سهیلی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید  40 گروه حقوق بشری خواستار توقف فروش فناوری نظارت در عربستان سعودی شدند - اخبار غرب آسیا - اخبار بین المللی تسنیم

پیمان بازگی متولد 1353 و مرداد ماه است. او در تهران متولد شد و در رشته معدن تحصیل کرد. پیمان بازگی اصالتا گیلانی است و با بازی در سریال محبوب آژانس دوستی به چهره ای مشهور تبدیل شد و بازگی پس از قبولی در دانشگاه آزاد لاهیان به تحصیل در رشته مهندسی معدن بازگشت و از آنجا با فیلمبرداری آشنا شد. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلم خود به نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی کرد. پس از آن به مدت 2 سال در سریال «آژانس دوستی» ایفای نقش کرد که باعث شهرت او شد و سپس با ایفای نقش در فیلم هایی چون «جوانی و بزرگسالی» و سریال گمشده جایگاه خود را در سینما تثبیت کرد. و تلویزیون همسر وی مستانه محیر یکی از تدوینگران سینمای ایران است. او یک دختر به نام نفس دارد.

پیمان بازغی دوران کودکی و نوجوانی پژمان بازگی

او در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و در کودکی و نوجوانی به دلیل شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی و بزرگ شد. دوران کودکی را در تهران گذراند و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی خانواده اش به رشت مهاجرت کردند. در پایان جنگ تحمیلی هشت ساله با دولت بعث عراق، به تهران بازمی‌گردند و آقای. بازگی وارد دانشگاه می شود.

پیمان بازگی چگونه بازیگر شد

برای تحصیل در دانشگاه و تحصیل در رشته معدن به لاهیان رفت و در همان زمان آقای. الدربری او را با دنیای فیلم و بازیگری آشنا کرد. او از سال 1373 وارد دنیای بازیگری شد و پس از ورود به تلویزیون به چهره ای مشهور تبدیل شد.

بیشتر بخوانید  هرکس رژیم صهیونیستی را به روی منطقه باز کند احساس ناامنی می کند

پیمان بازغیچگونه پژمان بازگی به شهرت رسید

او با بازی در سریال آژانس دوستی دیده شد و سپس با بازی در سریال هایی چون: زیر آسمان شهر، مرد هزار چهره، آشتی و گذر از رنج تبدیل به ستاره ای در دنیای بازیگری شد. وی همزمان در سینما بازی می کرد و از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم های (ناهید، خانه دوم، بارکد و همه چیز عادی) اشاره کرد.

ازدواج و همسر پیمان بازگی

او با مستان محیر تدوینگر سینما ازدواج کرد و این زوج اکنون صاحب یک دختر زیبا به نام (نفس) شده اند. پیمان بازگی می گوید: دوست ندارم دخترم وارد دنیای بازیگری شود اما خودش به بازیگری علاقه دارد. او را در زمینه های دیگر هنری و همچنین در ورزش تشویق می کنم.

بیوگرافی همسر پژمان بازگی

خانم مستانه مهاجر متولد 1353 است. وی متولد تهران است و در رشته تدوین (دانشگاه سوره) تحصیل کرده است.خانم مستانه مهاجر از سال 1372 مشغول به کار هستند. او و پیمان بازگی در جشنواره فیلم با هم آشنا شدند.

پیمان بازغیطلاق پیمان بازگی و همسرش

مدتی است که خبر طلاق پژمان بازگی و همسرش در فضای مجازی دست به دست می شود. این دو بازیگر توانمند کشور تا به امروز نسبت به این خبر تلخ واکنشی نشان نداده اند. خبرنگار سایت Rastanevs این خبر را قویا تکذیب و برای این دو هنرمند عزیز و گرانقدر کشورمان آرزوی خوشبختی می کند.

تجربه اجرای پژمان بازغی

جی. بازگی تاکنون مجری 2 برنامه تلویزیونی (چند دیپلم و برنامه کودک) بوده و در برنامه تحویل سال 1396 (شبکه 2) نیز به عنوان مجری حضور داشته است. او می گوید: برخی به من گفتند که حضور در برنامه های تلویزیونی از اعتبار بازیگری ام کاسته است، اما با کمی آسودگی خاطر بالاخره این کار را پذیرفتم.

بیشتر بخوانید  آیین تحلیف شوراهای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه برگزار شد

من عاشق برنامه کودک شما هستم

پیمان بازگی: وقتی متوجه اهداف تهیه کننده، کارگردان و نویسنده برنامه کودک شدم، این برنامه به دلم نشست و اجرا را پذیرفتم. من از دوستان همیشگی برنامه کودک هستم و تا زمانی که تیم سازنده به اهداف خود پایبند باشد در این برنامه حضور خواهم داشت و هیچ چیز در دنیای شهرت پایدار نیست چرا که ما بسیاری از پیشکسوتان را در جهان به یاد نداریم. بازیگری زندگی جاری است و همیشه افراد جدیدی وارد این عرصه می شوند و باید در این زمینه واقع بین باشیم و بدانیم که شهرت تا ابد دنبال آدم نمی رود.

پیمان بازغی

همسرش را ملاقات کند و ازدواج کند

همسر پژمان بازگی در گفتگو با مهران مدیری در برنامه دورهمی درباره ازدواجشان گفت که ابتدا پژمان را دوست نداشتم و بعد از آشنایی یکی از دوستان مشترک با ما باز هم او را دوست نداشتم اما به مرور زمان کم کم عاشق شدم. . با او.و پیمان عاشق من شد. بعد از آشنایی ما در سال 2005 ازدواج کردیم. جالب اینجاست که پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر متولد 1353 هستند و جالبتر اینکه پژمان بازغی 2 ماه از همسرش کوچکتر است. نفس بازگی شباهت زیادی به مادرش دارد که در اولین ملاقات همه را شگفت زده می کند


دیدگاهتان را بنویسید