عکس دختر شیک پوش غلامرضا نیکخواه !



آنچه دیگران می خوانند:

غلامرضا نیکخواه بازیگر ایرانی که این روزها در سریال جوکر به ایفای نقش پرداخت و به خوبی درخشید غلامرضا نیکخواه او عکسی زیبا در کنار دختر جوان و زیبایش به اشتراک گذاشت. در ادامه بیوگرافی غلامرضا نیکخواه شما در حال خواندن هستید:

رضا + نیکخواه

غلامرضا نیکخواه در رشته علوم سیاسی فارغ التحصیل شد و در سال 1345 با ایفای نقش در تئاتر در زادگاهش بوشهر فعالیت بازیگری را آغاز کرد و به دنبال آن در سال 1367 با ایفای کوتاهی در شبکه دو، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

غلامرضا نیکخواه سالهاست که ساکن بوشهر و دارای مدرک علوم سیاسی است. او با بازی در سریال های جنگ 77 مهران مدیری، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره و کافه تارتار به شهرت رسید.

 غلامرضا نیکخواه

مصاحبه و گفتگوی خواندنی با غلامرز نیکخ

غلامرضا نیکخواه: غلامرضا نیکخواه با بازی در سریال «نوروز 77» به مردم معرفی شد. او سال‌ها در بوشهر زندگی می‌کرد، اما از آنجایی که شرایط کار هنری در آنجا مساعد نبود، به تهران آمد و اکنون به بازیگری مشغول است. غلامرضا نیکخواه در رشته علوم سیاسی تحصیل کرده و برخلاف این رشته که فضای بسیار جدی دارد، روحیه او کاملاً طنز است.

گفت وگو را با این سوال آغاز می کنیم که چه شد که به فعالیت در حوزه طنز علاقه مند شدید؟
غلامرضا نیکخواه: کارم را با بازیگری در کارهای جدی شروع کردم. همینطور برنامه ای که در سال 67 با اسماعیل پوررز ساختیم که کار مناسبی برای کودکان و نوجوانان بود. تا سال 1350 با معینی یاسینی کاری انجام دادیم که آن هم یک مناسبت بود و در آنجا با علی عمرانی و مهران مدیری آشنا شدم تا اینکه قرار شد آقای خسروی و داریوش کاردان برای ایام نوروز برنامه ویژه ای بسازند که فکر می کنم همینطور است. یک برنامه نوروزی سال 72 بود. علی عمرانی از من برای بازی در این قسمت دعوت کرد و مهران مدیری نیز از طریق داریوش کاردان دعوت شد. تا آن روز هیچ وقت کمدی کار نکرده بودم و طنز را در خودم نمی دیدم، اما وقتی چند قسمت از کار را گرفتیم، متوجه شدم که شخصیت من جلوی دوربین و پشت دوربین خیلی متفاوت است. اتفاقا نوروز 72 در یک مقطع زمانی گل های زیادی به ثمر رساند و جالب اینکه در همان سال محمود شهریاری هم برنامه ای داشت که با نوروز 72 شوخی می کرد و ما هم با او شوخی کردیم که با استقبال مخاطبان مواجه شد. ، به سمت کارهای طنز کشیده شدم و هر وقت کار جدی انجام می دادم ناخودآگاه به نوعی طنز می شد.

بیشتر بخوانید  جومونگ کیست؟ | حقایقی درباره افسانه جومونگ از واقعیت تا سریال

    غلامرضا نیکخواه

بنابراین، در طول آن سال ها، آیا به طور ناگهانی کشف جدیدی در مورد خود انجام دادید؟
غلامرضا نیکخواه: بله، شاید. اما اگر شرایط برایم فراهم نمی شد شاید هیچ وقت به این جایگاه نمی رسیدم و همچنان در کارهای جدی بازی می کردم.
حالا بعد از این همه سال کمدی عادت کردی یا دوستش داری؟
هنوز هم برای من سرگرم کننده است و فکر می کنم یکی از آرزوهای هر کسی این است که وقتی دیگران آنها را می بینند با لبخند از او استقبال کنند.

عکس العمل های مردم که با خنده همراه است همیشه به من انرژی مضاعفی داده و همین باعث می شود که من مشتاق ادامه این راه باشم.

آقای. نیکخواه قبلا خیلی کم کار بودی چرا؟
غلامرضا نیکخواه: من یک مشکل کوچک داشتم. و از نظر مالی. از آنجایی که در ابتدا حقوق ما زیاد نبود، مثلاً برای 2 ماه کار در نوروز 72 فقط 20 هزار تومان دریافت می کردیم و برای اینکه بتوانم از پس مخارج زندگی بر بیایم مجبور شدم به شغل اولم که تجارت است برگردم. مدتی این کار را انجام دادم تا اینکه بالاخره خرج و درآمدم جمع شد و دیگر مشکل مالی عمده ای نداشتم و بعد دوباره مشغول به کار شدم.

خوب، نگران این نبودید که در ابتدا نتوانید مخاطب جذب کنید؟
پس چرا، اما زندگی با مردم حقه بازی نمی کند. باید جواب خانواده ام را می دادم، البته همیشه عاشق بازیگری بودم و از شرایط آن زمان هم غافل نبودم.

کسب و کار خود را با چه چیزی شروع کردید؟
سریال با مرد هزار چهره. نقش کوتاهی در این سریال داشتم اما خوشبختانه شروع خوبی برای من بود.

بیشتر بخوانید  عزاداری غیر متعارف و وحشیانه جان چند نفر را در مراسم گرفت! + فیلم ترسناک عزاداری

آقای نیکخواه چرا در کمیک هایتان بیشتر به نوشتن، اسپیکینگ یا حرکات خاص می پردازید؟
چون اساس طنز هستند و همیشه کار کرده اند. غلامرضا نیکخواه دانشجوی رشته علوم سیاسی است

آیا کار جدی انجام دادی و از آن لذت بردی؟
فیلم تهران به کارگردانی داریوش مهرجویی. من این فیلم را خیلی دوست دارم. باور کنید جاهایی در این فیلم گم شد و لحظات طنزآمیزی ایجاد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید