عکس خانه زهره فکور صبور



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: زهره فکور صبر این بازیگر سینما و تلویزیون ساعت 20 در منزل شخصی خود دار فانی را وداع گفت. علت دقیق مرگ هنوز مشخص نیست زهره فکور صبر مشخص نیست اما به گفته منابع آگاه، این بازیگر ساعت ۲۰ به دلیل خودکشی با یک قرص به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند او را نجات دهند. عکسی که می بینید تصویر مرحوم است زهره فکور صبر که به یادگار در خانه او قرار دارد.

زهره فکور صبر

زهره فکور صبر

جسد «زهره فکور صبور» کالبدشکافی شد

دکتر مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در خصوص شناسایی جسد زهره فکور صبور توسط پزشکی قانونی، گفت: و تحقیقات انجام شده، این جسد پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ابلاغ می کند.

وی گفت: جسد به پزشکی قانونی منتقل و صبح امروز تحت کالبد شکافی و معاینه تخصصی قرار گرفت. «در معاینه فیزیکی و کالبد شکافی هیچ اثری از ضرب و شتم یافت نشد. در

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به نتایج آزمایشات سم شناسی و پاتولوژی بوده و طی روزهای آینده به مراجع قضایی اعلام می شود.

وی افزود: جسد وی صبح امروز و پس از معاینات تخصصی به بستگان درجه یک تحویل داده شد.

زهره فکور صبر

زمان تشییع زهره فکور صبورا

مراسم تشیع و ترحیم مرحومه زهره فکور صبور ساعت 10 صبح در مجموعه هنری بهشت ​​زهرا (س) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  امیدوارم به استقلال گل بزنم/ با سختی زیادی به پرسپولیس رسیدم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

واکنش همسر زهره فکور صبور به مرگ همسرش

زهره فکور صبر

سریالی که زهره فکور صبور از بازی خارج شد با مرگ او نیمه تمام ماند

زهره فکور صبور بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که شب گذشته سه شنبه ۱۰ اسفند در سن ۴۳ سالگی دار فانی را وداع گفت این روزها مشغول ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «بی همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مهران مهام است.

او با انتشار عکسی از خود در فروشگاه گریم این سریال در صفحه اینستاگرامش نوشت: چقدر خوبه با دوستی که یکی از شادترین هاست، سریال بیگانه ها خداروشکر. .


دیدگاهتان را بنویسید