عکس خاص ساحل سریال پوست شیر



آنچه دیگران می خوانند:

پردیس احمدیه بازیگر نقش ساحل پست شیر ​​همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل دوم پست شیر ​​از این ماجرا خبر داد. پردیس احمدیه ساحل همزمان با پخش آخرین قسمت این سریال تیزر سریال «پست شیر» را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. در خلاصه قسمت شانزدهم سریال پوست شیر ​​آمده است: کل شهر را زیر و رو می کنم تا پیدات کنم…

پوست شیر

اوج هیجان در لحظات تعقیب و گریز صمد در سریال پوست شیرها

در قسمت هشتم از فصل دوم پوست شیر ​​تعقیب و گریز فوق العاده جذاب و هیجان انگیزی بین سرگرد مشکات و صمد اتفاق می افتد که نعیم از صندوق عقب ماشین فرار کرد و به دنبال صمد رفت و …

در آخرین قسمت از فصل دوم پوست شیرها هنوز رباینده اصلی ساحل شناسایی نشده و چهره او ناشناخته باقی مانده است و از آنجایی که چهره ربای سهیل فاش نشده است ذهن بسیاری از کاربران درگیر این سوال است و بسیاری فکر می کنند که صدرا در ربودن ساحل نقش دارد و برخی دیگر از مقصران اصلی ماجرا رضا پروانه است و برخی پدر بودن ساحل را. نظر شما در مورد اسیر پوست شیر ​​اصلی ساحل چیست؟

قسمت جدید پوست شیر ​​و زمان پخش فصل 3 پوست شیر

سریال پست شیر ​​یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش داخلی ساخته برادران محمودی است که فصل اول و دوم آن با 16 قسمت جنجالی به پایان رسید. با پایان یافتن فصل دوم سریال پوست شیر ​​یکی از سوالات متداول کاربران عزیز در مورد تعداد قسمت های سریال پوست شیر ​​و زمان شروع فصل سوم سریال پوست شیر ​​می باشد.

بیشتر بخوانید  جزئیات پرداخت یارانه از زبان رئیس جمهور

بسیاری از بینندگان سریال پوست شیر ​​جنایی-پلیسی تصور می کردند این سریال جذاب دو فصل دارد و در قسمت 16 به پایان می رسد اما داستان سریال پوست شیر ​​در فصل دوم به پایان نرسید و آدم ربای ساحل یعنی شیر شناسایی نشد. فصل 3 پوست در روز چهارشنبه 10 مارس 1401 از پلتفرم فیلم نت آغاز می شود.


دیدگاهتان را بنویسید