عکس/ جنجال جواد کاظمیان این بار با مقایسه خودش با مارادونا

جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس، با انتشار عکس عجیبی از خودش و مارادونا کاربران فضای مجازی را متعجب کرده است.

وقت صبح– ظاهرا فعالیت های عجیب جواد کاظمیان وارد مرحله جدیدی شده است. او اغلب این روزها با احوالات ناخوش و مطالب غم انگیزش طرفدارانش را دلخور کرده بود.

اما حالا در اقدامی تازه، باز هم مخاطبین پیجش را با نمایش عکسی از خودش و اسطوره فوتبال جهان غافلگیر کرده است.

جنجال جواد کاظمیان این بار با مقایسه خودش با مارادوناکاظمیان اخیرا برشی از چهره خودش و جوانی مارادونا را کنار هم گذاشته است و به شباهت خودش و او اشاره کرده است.

این فعالیت به ظاهر جالب کاظمیان، سرو صدای زیادی را در بین کاربران ایجاد کرده است.

اما نکته مشترکی که اغلب کاربران به آن اشاره کرده اند این است که شاید این بازیکن سابق تیم ملی خواسته کمی از احوالات منفی اش فاصله بگیرد و طرفدارانش را به روش خاص خودش راضی نگه دارد.

بخوانید: عکس/ جواد کاظمیان حال و روز بدش را به نمایش گذاشت

داستان جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی

جواد کاظمیان فوتبالیست سابق کشورمان همچنان مجرد است، و وقتی پیش از این در برنامه اینترنتی که با میزبانی مرحوم مهرداد میناوند برگزار شده بود، از وی درباره عاشق شدن سؤال پرسیده شد، پاسخ داد: «فقط یک بار، من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده، هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیباترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.»

به گزارش روزیاتو، این مصاحبه  و اعتراف به عشق مدل و بازیگر ۵۶ ساله ایتالیایی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد، اما این تازه آغاز ماجرا بود و وقتی به اوج خود رسید که جواب کاظمیان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود تولد مونیکا بلوچی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید  هنوز خیلی جوونم و خیلی چیزارو تجربه نکردم که میخوام بکنم !!

اما نکته جالب توجه واکنش این بازیگر پرآوازه ایتالیایی به پست جواد کاظمیان و تشکر از وی بود که حیرت بسیاری از افراد را برانگیخت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید