عکس جدید امیرحسین فاتی در کنار بازیگران سریال جیران!


امیرحسین فاتی فرزند دوم حسن فاتی کارگردان سینما در 9 مهر به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تئاتر است. دانشجوی رشته ادبیات و فیلم انگلیسی، فارغ التحصیل برجسته بازیگری در موسسه فیلم کارنامه که پس از فیلم پریناز (2) به کارگردانی بهرام بهرامن برای تحصیل در رشته بازیگری و تحصیل به خارج از کشور رفت. پس از بازگشت به آثار کارگردانانی چون داود میرباقری، بهروز شعیبی، حسن برزیده و فرزاد موتمن، در نمایش «روی غذا» نوشته هارولد پینتر بازی کرد. سریال شهرزاد دومین همکاری او با پدرش حسن فاطی بعد از فیلم کیفر (() است.


بازیگر مرد / امیرحسین فاتی

امیرحسین فاتی درباره تعامل با پدرش در بازیگری گفت: «شهرزاد» دومین فیلمی بود که با پدرم همکاری داشتم. به توصیه پدر و به درخواست پدر فعالیت های مستقلی داریم. زمانی که برای «شهرزاده» انتخاب شدم، در خانه صحبتی نشد و از دفتر با من تماس گرفتند. امیرحسین فاتی افزود: وقتی نقش را برایم تعریف کردند، ابتدا آن را دوست نداشتم. چون نمی خواستم اینقدر نقش منفی بازی کنم. اما وقتی در مورد نقشم بیشتر فهمیدم، متوجه شدم که آنقدرها هم منفی نیست.


بازیگر مرد / امیرحسین فاتی

امیرحسین فاتی: یک سال قبل از فیلم «مجازات» به بازیگری علاقه مند شدم و اکنون تمام عمرم را در سینما گذرانده ام. بازیگری سرگرمی بزرگ من در زندگی است. بامیرحسین فاتی اظهار داشت: با توجه به شرایط جسمانی ام چندین پیشنهاد برای مدلینگ دریافت کردم. اما من نخواستم چون عاشق بازیگری هستم. در حال حاضر چند پیشنهاد بازیگری دارم که به بازی در نقش دیگری فکر می کنم. چون یک بازیگر باید بتواند هر نقشی را بازی کند.

بیشتر بخوانید  محمدرضا گلزار ورزش لوکس خارج از کشور!


بازیگر مرد / امیرحسین فاتی


دیدگاهتان را بنویسید