عکس جدید از پشت صحنه سریال پرطرفدار یاغی!


جگی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سینمای خانگی فیلیم ساخته شده است. محمد کارت کارگردان این سریال است و فیلمنامه آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری نوشته اند و کارت بر اساس رمان سالتو ساخته شده است. بازیگران اصلی این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی، آبان عسکری، مهلک باقری، عباس یمشیدی فر، جواد حاجوی و الیکا ناصری هستند.


سریال ایرانی / سریال ایاقی

جاوید (علی شادمان) نوجوان پایین شهر تهران است که بر اساس اتفاقاتی که در زندگی برایش افتاده است، هنوز نتوانسته شناسنامه داشته باشد و از تمام سختی هایی که در زندگی کشیده است خسته شده است. تا بتواند زندگی خوبی داشته باشد و با دختری به نام ابرا (الیکا ناصری) که به یکدیگر علاقه مند هستند، ازدواج آبرومندانه ای را آغاز کند.


سریال ایرانی / سریال ایاقی

او به دنبال راهی است تا قاضی با درخواست شناسنامه خود مدرکی دال بر پدر بودن مرحوم محمود گنجی ارائه کند، اما چاره ای جز آزمایش ژنتیک ندارد و برای آن به خانواده پدری نیاز دارد. . آنها از انجام این کار خودداری می کنند تا راضی شوند. اما در آن راه با مشکلات و اتفاقاتی مواجه می شود.


سریال ایرانی / سریال ایاقی


بیشتر بخوانید  عاقبت دوست دختر شماره ی ..!!

دیدگاهتان را بنویسید