عکس جدیدی از سحر دولتشاهی



آنچه دیگران می خوانند:

سحر دولتشاهی او یک بازیگر ایرانی است. سحر دولتشاهی او سبک خاصی در بازی دارد. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. سحر دولتشاهی او تا به امروز جوایز متعددی دریافت کرده است. سحر دولتشاهی او بازیگر تئاتر است

سحر دولتشاهی

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه است. مادرش نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است و چند سال بعد سحر دولتشاهی عکس خود را در کنار پدر و مادرش منتشر کرد و خانواده اش را کشف کرد.

سحر دولتشاهی

فعالیت هنری سحر دولتشاهی

او از اواخر دهه 70 فعالیت خود را در تئاتر دانشجویی آغاز کرد، مرضیه برومند نیز در سال 1386 با سریال کتابفروشی هدهد وارد باکس تلویزیون شد.

درود بر سحر دولتشاهی

نقش سحر دولتشاهی در سریال مسافرین که در سال 1388 توسط همسر سابقش رامبد جوان با نقش یک مرد فضایی فیلمبرداری شد بسیار مورد توجه قرار گرفت و او به سرعت از او تجلیل کرد و منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

ماجرای ازدواج و طلاق سحر دولتشاهی

در 18 مارس 1987 با رامبودا، بازیگر و کارگردان جوان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر بود، دولتشاهی می گوید: دوستان مشترک زیادی داشتیم و از دور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقت جلب توجه بیشتر رسید تا اینکه بالاخره ازدواج کرد، رامبد بعد از اینکه از من خواستگاری کرد آمد و با پدرم صحبت کرد. سپس خواستگاری انجام شد.

بیشتر بخوانید  2 پیشنهاد جدید برای معاون اول نخست وزیر

طلاق آنها در سال 2014 در سکوت خبری رخ داد. مدت هاست که این جدایی از سوی طرفین تایید نشده است. سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هر دو معتقد بودند مردم نباید وارد حریم خصوصی خود شوند! سحر دولتشاهی که از همسر سابقش رامبد جوان جدا شده بود، بعد از 93 سال تنهایی و البته در عرصه بازیگری در گفت وگویی درباره این تنهایی اظهار می کند: سال 93 در حالی که برای من سال تنهایی سختی بود. ، نه تنها به عنوان یک بازیگر، بلکه از بسیاری جهات.


دیدگاهتان را بنویسید