عکسی باورنکردنی از پدر شاهرخ استخری که همسن پسرش به نظر می رسد + عکس



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: عکس پدر شاهرخ اشتری گزارش شد که جوانی او کاربران را شگفت زده کرد.شاهرخ اشتری در 14 مهر 1359 در تهران به دنیا آمد. شاهرخ اشتری او که دو دختر زیبا و بامزه دارد، سعی می‌کند با نمایش لحظات زیبایی که با بچه‌هایش می‌گذراند، طرفداران و فالوورهایش را خوشحال کند. دختر کوچکتر شاهرخ اشتری بسیار محبوب است. شاهرخ استهری پس از مدت ها با انتشار تصاویری در اینستاگرامش صفحه خود را بروز کرد.

شاهرخ اشتری

بیوگرافی شاهرخ اشتخری:

شاهرخ اصطهری متولد 23 مهر 1359 در تهران (اما در شناسنامه او نوشته شده است متولد 7 شهریور 1360) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استهاری مهندس صنایع است. او فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچکتر از خود دارد. خواهرش که یک سال از او کوچکتر است، فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچکترش نیز به هنر علاقه دارد. شاهرخ استهری تا سوم راهنمایی ساکن بلوار کشاورز بوده و از آن زمان در شهر غرب ساکن بوده است. سوم دوره ابتدایی را در مدرسه 15 خرداد، راهنمایی را در مدرسه آزادی و دبیرستان را در مدرسه فجر دانش خواند.

او از خدمت سربازی معاف شد زیرا پدرش 8 سال در منطقه جنگی هارک کار می کرد. خانواده اشتری از شهری در استان فارس می‌آیند که نسب پدری او به آن منطقه می‌رسد. البته دیگر شهر نیست و بیشتر زمین های کشاورزی اطراف منطقه را احاطه کرده است.

بیشتر بخوانید  مردان مسلح 13 گشت زنی را در بورکینافاسو کشتند


دیدگاهتان را بنویسید