عکسی از مادر سارا و نیکا دو قولو های پایخت



آنچه دیگران می خوانند:

سارا و نیکا آنها در سال 1993 برای زندگی به خارج از کشور رفتند.سارا و نیکا در سال 90 با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسیدند. سارا و نیکا در آن مدت در فضای مجازی با عکس های نامتعارف جنجال زیادی داشتند. سارا و نیکا فورچانی بازیگران جوان و محبوب سریال پایتخت تصاویر جدیدی از خود در خارج از کشور منتشر کردند. عکس مادر سارا و نیکا در زیر می توانید دو نکته کلیدی را مشاهده کنید:

سارا و نیکا

سارا و نیکاج از سریال پایتخت با آهنگ راستشو باخوی در ماشین خوش و بش کردند و کلیپی گرفتند. آنطور که رکنا می گوید، در ویدیوی زیر سارا و نیکا فرکانی که با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، با آهنگ راستشو باخوی درمان، حرکاتی موزون و شاد اجرا می کنند!

خانواده سارا و نیک

سارا و نیکا

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و 15 سال در لیگ جوانان در تیم های اورائو و زلزنیکا فوتبال بازی کردند و به دلیل تصادفی که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند به فوتبال ادامه دهند و پس از مدتی در فصل دو پایتخت در سال 2013، خانواده فرکانی برای ادامه تحصیل دختران دوقلو به سوئد رفتند تا دختران بتوانند در این کشور تحصیل خود را ادامه دهند.

درود بر سارا و نیکا

سارا و نیکا

اولین سری از سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه اول پخش شد، کم کم با فصل دوم، سوم و چهارم این بچه ها دیده شدند و معروف شدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. سارا و نیکی در این سریال نقش بچه های معمولی ناگی را بازی می کنند.

بیشتر بخوانید  حادثه کربلا نتیجه ناآگاهی از فرهنگ غدیر است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

نحوه ورود سارا و نیکا به پایتخت

سارا و نیکا

آقای رسول خاتمی بر اساس آشنایی آنها با این خانواده در سریال، سیروس مقدم را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست بازیگری در دفتر برزو نیک نیاد (فیلمنامه نویس) برای بازی در این سریال انتخاب شدند. دوقلوها پایتخت. .

سارا و نیکا در مصاحبه های مختلف رسانه ای همواره به این سوال پاسخ داده اند که به بازیگری علاقه دارند اما هنوز تصمیمی نگرفته اند و می خواهند ادامه تحصیل دهند. نیکا علاقه زیادی به دامپزشکی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا


دیدگاهتان را بنویسید