عکسهای ماهواره ای از تفریح ​​رهبر کره شمالی در کشتی تفریحی / عکس


به گزارش سایت خبری Business Insider ، اگرچه وضعیت کره شمالی نامشخص است و این کشور از ارائه آمار دقیق ویروس و تعداد افراد آلوده خودداری می کند و می گوید هیچ کس به این ویروس آلوده نیست اما اقدامات و محدودیت های شدید منجر به کمبود مواد غذایی شده است.

تصاویر جدید ماهواره ای آشفتگی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون را در یک قایق تفریحی لوکس نشان می دهد و ممکن است او در حال تفریح ​​باشد.

تصاویر قایق لوکس 26 متری را نشان می دهد که به سمت خانه شخصی کیم جونگ اون در حرکت است.

این عکس ها که توسط آزمایشگاه های سیاره گرفته شده است ، این قایق تفریحی را به همراه یک قایق 200 متری دیگر در 12 ژوئیه سال جاری در ساحل خصوصی کاخ کیم جونگ اون در وونسان نشان می دهد.

عکسهای ماهواره ای از تفریح ​​رهبر کره شمالی در کشتی تفریحی / عکس

تصاویر در بولتن کره جنوبی NK News منتشر شده است. همچنین گزارش شده است که دما به قدری خوب است که می توانید شنا کنید.

این قایق به همان اندازه بزرگ است که دارای پارک تعلیق شگفت انگیز ، استخر بزرگ و سالن های مختلف است.

هنوز مشخص نیست که چه کسی از این قایق های لوکس استفاده می کند ، زیرا در گذشته این قایق ها به دوستان و خانواده داده می شد.

انتشار این تصاویر با روزهایی همراه است که کیم جونگ اون حضور عمومی نداشته است.

در آوریل سال گذشته ، هنگامی که رهبر کره شمالی برای مدت طولانی تقریباً از چشم مردم دور بود ، قایق تقریباً 200 متری وی در همان منطقه ردیابی شد.

بیشتر بخوانید  تردز در اتحادیه اروپا ممنوع شد/خالق توییتر به کپی‌برداری تردز معترض شد

کمتر از یک ماه پیش ، کیم جونگ اون در بیانیه ای بی سابقه گفت که منابع غذایی در این کشور به دلیل طوفان های سال گذشته در وضعیت دشواری قرار دارند. قیمت مواد غذایی در این کشور سر به فلک کشیده است و همین امر باعث شد تا یک مقام سازمان ملل متحد لغو تحریم ها را برای جلوگیری از قحطی گسترده در کره شمالی پیشنهاد کند.

311311

دیدگاهتان را بنویسید