مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عون: انتخابات پارلمانی لبنان در بهار 2022 برگزار می شود.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



رئیس جمهور لبنان در دیدار با رئیس پیشین هیئت اتحادیه اروپا که انتخابات انتخابات پارلمانی 2018 را رصد می کرد ، گفت: “انتخابات پارلمانی به موقع ، در بهار 2022 برگزار می شود.”

به گزارش ایسنا ، میشل عون رئیس جمهور لبنان در دیدار با النا والنسیانو ، نماینده سابق اتحادیه اروپا ، گفت: “لبنان از حضور ناظران اروپایی برای رصد انتخابات آینده مانند انتخابات 2018 استقبال می کند.”

وی خاطرنشان کرد که کشور با افزایش شفافیت و اطمینان از مشارکت بیشتر مردم ، گام های مناسبی را برای برگزاری انتخابات در یک فضای دموکراتیک و امن برمی دارد.

آون گفت: “این بار تلاش خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که از شرایط دشوار اقتصادی و معیشتی مردم سو استفاده نشود و آزادی عمل و انتخاب رای دهندگان تحت تأثیر قرار نگیرد.” این امر علاوه بر تقویت اختیارات نظارت و مجازات EOM مستلزم تقویت نظارت بر بودجه مبارزات انتخاباتی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق گزارش کمیسیون تحت نظارت والنسیانو ، انتخابات در سال 2018 بسیار خوب برگزار شد و این کمیسیون بر لزوم اتکا به اقتدار و اهمیت مشارکت لبنانی های مقیم سایر کشورها در انتخابات تأکید کرد. “

والنسیانو همچنین تأکید کرد که اتحادیه اروپا آماده است تا تجربه مشاهده انتخابات پارلمانی سال آینده را تکرار کند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  یک هفته مجلس برای دولت پس از 4 ماه عدم قطعیت نرخ ارز / کدام نهاد با اجرای قانون مخالفت می کند؟ - اخبار اقتصادی ایران - اخبار اقتصادی تسنیم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *