مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عوامل موثر در هزینه های مناسب جراحی بینی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و متقاضیان این جراحی در بین مردان و زنان ایرانی به صورت تصاعدی افزایش می یابد. افراد از طبقات مختلف خواستار عمل بینی هستند که این عمل با قیمت های مختلف در تهران، پایتخت زیبایی خاورمیانه انجام می شود.


عوامل موثر در هزینه های مناسب جراحی بینی


اصطلاح nose job در زبان انگلیسی اشاره به نوعی تجارت در جهت جراحی بینی می باشد که متاسفانه در سالهای اخیر رواج پیدا کرده است. یک جراحی بینی استاندارد و با کیفیت حدود 1.5 تا دو ساعت طول می کشد. قیمت بسته قیمت روز و نوع بینی و عملیات لازم برای آن متغیر است..

البته قطعاً عمل جراحی ترمیمی بینی (رویژن یا عمل مجدد) که در جای دیگر عمل اول انجام شده و عمل مجدد توسط متخصص گوش و حلق و بینی دکتر کاظمی انجام می شود، سخت تر است و مدت بیشتری می طلبد. (هزینه جراحی بینی ترمیمی اندکی متفاوت است و بیشتر از قیمت عمل بینی اولیه است.)

هزینه جراحی بینی در کلینیک دکتر کاظمی با توجه به کیفیت و تجربه طولانی ایشان بسیار مناسب است و هزینه و قیمتی کاملاً مناسب و ارزان است. درضمن کلیه هزینه ها در کلینیک دکتر کاظمی، با هزینه اتاق عمل است و هزینه بصورت کلی دریافت می شود و بعد از عمل، به هیچ وجه ویزیتی دریافت نمی شود.


هزینه جراحی بینی به عوامل زیادی بستگی دارد و اغلب افراد برای کاهش هزینه جراحی بینی به دنبال یافتن عوامل موثر در هزینه جراحی بینی هستند. اغلب افراد به دنبال جراحی بینی با هزینه کمتر هستند. هزینه جراحی بینی به عوامل زیادی مانند مدت زمان جراحی، نوع جراحی بینی، مدت زمان بی هوشی و خدماتی که در بیمارستان ارائه می شود بستگی دارد. هزینه جراحی بینی همچنین به تخصص جراح، میزان پیچیدگی عمل جراحی و حتی موقعیت جغرافیایی محل انجام جراحی بینی نیز بستگی دارد. جراحی بینی برای بهبود ظاهر بینی و یا عملکرد بینی و یا هر دو انجام می شود و بسیار مهم است که توسط کدام جراح و چگونه انجام شود. در برخی مواقع برای جراحی ساختاری بینی که برای بهبود تنفس بینی انجام می شود ممکن است هزینه جراحی بینی توسط بیمه پوشش داده شود اما برای جراحی زیبایی بینی بیمه هزینه جراحی بینی را پوشش نمی دهد.

بیشتر بخوانید  تست پرواز تاج


عوامل موثر در هزینه جراحی:


تخصص جراح:


میزان شهرت و تخصص جراح بینی تاثیر زیادی در کاهش ترس و استرس جراحی بینی و تاثیر زیادی در هزینه جراحی بینی دارد. در صورتی که جراحی بینی توسط جراح بینی با تجربه انجام شود شما به نتیجه دلخواه خود دست خواهید یافت، بنابراین صرفاً برای پرداخت هزینه کمتر نمی توان جراح بینی خود را انتخاب کرد و همچنین نمی توان گفت یک جراح بینی که هزینه زیادی دریافت می کند تخصص و تجربه کافی را دارد و برای اطمینان از کار و تخصص جراح بینی صرف نظر از هزینه جراحی بینی باید درباره تخصص و تجربه پزشک جراح به اندازه کافی تحقیق کنید و سوالات خود را از او بپرسید و عکس های قبل و بعد ازعمل بیماران او را ببینید و سپس می توانید از جزئیات جراحی و هزینه های جراحی بینی را از او بپرسید و سپس تصمیم بگیرید.


محل جراحی بینی:


جراحی بینی را می توان در بیمارستان یا مراکز جراحی سرپایی و یا در مطب خصوصی جراحی انجام داد و قبل از عمل باید از انجام جراحی بینی در مکان معتبر اطمینان حاصل کنید. جراحی بینی در مطب خصوصی جراح در سوئیت مخصوص انجام می شود و به دلیل استفاده از تجهیزات اتاق خود جراح و دستیاران خود جراح هزینه کمتری دارد و هزینه جراحی بینی در مراکز جراحی سرپایی نسبتا گران تر از سوئیت خصوصی جراح است و تمامی تجهیزات و امکانات جراحی توسط شخص دیگری در اختیار جراح بینی قرار دلده می شود، بیمارستان ها به دلیل اینکه بیشترین تجهیزات و امکانات را دارند نسب به دو گزینه دیگر هزینه بیشتری دارند. (ولی ما انجام جراحی بینی در مطب زا توصیه نمی کنیم)

بیشتر بخوانید  درمان سردرد و سرگیجه با طب سنتی و گیاهی


روش جراحی بینی


روش جراحی بینی:


روش انجام جراحی بینی با توجه به شرایط بیمار متفاوت است و نوع روش انجام جراحی بینی در هزینه عمل بینی تاثیر زیادی خواهد داشت. با توجه به دشواری و پیچیدگی جراحی بینی، هزینه عمل بینی تحت تاثیر قرار می گیرد. با توجه به شرایط بیمار ممکن است برای تحت نظر قرار گرفتن شرایط بیمار نیاز به بستری شدن باشد که این امر نیز در تعیین هزینه جراحی موثر است.


استفاده از بیهوشی:


در عمل جراحی بینی در صورتی که نیاز به بیهوشی باشد فرآیند بیهوشی توسط متخصص بیهوشی مدیریت می شود و علائم حیاتی بیمار در طول عمل جراحی توسط متخصص بیهوشی و پرستار هوشبری کنترل می شود. استفاده از خدمات متخصص بیهوشی نیز در هزینه جراحی بینی موثر است و اگر با توجه به تشخیص جراح بینی نیاز به بی هوشی نباشد ممکن است مقداری از هزینه جراحی بینی کاهش یابد اما استفاده از خدمات متخصص بی هوشی باعث می شود که بیمار در طول عمل جراحی بینی ریلکس باشد و جراحی بینی با خیال راحت انجام شود.


مدت زمان جراحی بینی:


با توجه به پیچیدگی عمل جراحی ممکن است یک عمل جراحی بینی در زمان بیشتر یا کمتری انجام شود. برای مثال انجام چند عمل به طور همزمان مانند گرفتگی و کجی بینی و … مدت زمان جراحی بینی را افزایش می دهد و عمل جراحی ساده تر در زمان کمتری انجام می شود و این امر در تعیین هزینه جراحی بینی می تواند موثر باشد.


لطفا برای مشاهده نمونه کار ها و اطلاع از قیمت جراحی زیبایی بینی دکتر کاظمی روی لینک هزینه جراحی بینی کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید  کمیسیون اجتماعی بر حذف بیماران هموفیلی در بیماران فردی نظارت می کند


عوامل موثر در هزینه های مناسب جراحی بینی


تماس با کلینیک دکتر کاظمی


  • مطب: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک 58 (ساختمان پزشکان منظرنژاد)، طبقه پنجم، واحد 20

  • بیمارستان


بیمارستان چمران: میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری،


  • مطب: 26422640 – 26421062

    (ساعات تماس: از 9 صبح تا 9 شب، مراجعه حضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت 5 تا 8 بعد از ظهر)


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *