مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عوارض و خطرات جبران ناپذیر خوابیدن در کنار موبایل

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کنار موبایل خود نخوابید

حتما برای شما هم پیش آمده که پیامی را بخوانید یا تماس ها را چک کنید و با موبایل خود به خواب بروید، با دانستن خطرات این هرگز .. با این قسمت دلگرم کننده به روز باشید عوارض خوابیدن کنار گوشی آن را بشناسید.

 کنار موبایل خود نخوابید

امواج تلفن همراه

خوابیدن در کنار تلفن – وای فای روشن

دوستانی که از گوشی در رختخواب استفاده می کنند احتمالاً 90 درصد حوصله خاموش کردن مودم وای فای ADSL را ندارند و اغلب حتی تلفن وای فای را خاموش نمی کنند و به همین ترتیب تا صبح (تا ظهر 2017) مست هستند. دوره). علاوه بر آسیب طولانی مدت به مودم، امواج وای فای را در اطراف و روی گوشی موبایل نیز پخش می کند.

مضر بودن یا نبودن امواج موبایل هنوز 100% ثابت نشده است اما احتمال آن بسیار زیاد است. بالاخره پیشگیری بهتر از درمان است. تلفن همراه همیشه باید تمام امواج مربوطه را جستجو کند تا در دسترس باشد. این امواج الکترومغناطیسی می تواند بر مغز انسان، به ویژه مغز کودکانی که غشاء و جمجمه آنها نازکتر از بزرگسالان است، تأثیر بگذارد. .

خوابیدن کنار گوشی – آلودگی تخت

مطمئنم این گزینه برای خیلی ها اصلا مهم نیست چون دیدم طرف مقابل اصلا به خیلی مسائل فکر نمی کند چه برسد به این موضوع. متأسفانه مرحله بسیار بدی در جامعه وجود دارد به نام «بابا هر چه کثیف تر، سالم تر»، اما این درست نیست. همه این افراد در بیمارستان ها و خانه ها نمی دانند چرا آنجا هستند، اما پزشکان می دانند!

بیشتر بخوانید  برونشکتازی چیست؟

کنار موبایل خود نخوابید

خوابیدن با تلفن – اختلالات خواب

موبایل، تبلت، تلویزیون و هر وسیله الکترونیکی که حاوی لامپ ال ای دی باشد، نوری به نام نور آبی تولید می کند، این نور آبی طول موج بسیار کوتاهی دارد اما در همان طول موج کم، دامنه زیادی دارد. نور آبی می تواند در تصمیم گیری هورمون های خواب تاثیر بگذارد، هورمون خواب اگر در معرض نور قرار گیرد به اشتباه فکر می کند که هنوز روزه نیست و به بدن دستور می دهد تا استراحت کند.

خوابیدن کنار گوشی – احتمال آتش سوزی

چندی پیش خبر سوختن تخت نوجوان به تیتر خبرگزاری ها رسید. انگار این نوجوان گوشی اش را زیر بالش گذاشته بود و خوابش برده بود. علت آتش گرفتن گوشی چیست؟ قطعاً به برق و این چیزها ربط دارد. مشخص شده که این نوجوان از باتری غیر اصلی استفاده کرده است (از باتری و شارژر تقلبی استفاده نکنید).

خوابیدن در کنار گوشی – احتمال برق گرفتگی

بعید است، اما دوستانی هستند که آهنگ های راک را روی گوشی و هدفون خود پخش می کنند، علاوه بر اینکه چگونه می توانند با آهنگ راک بخوابند، مهم است که اگر هدفون تقلبی است یا ربطی به فشار دارد. گوش ممکن است در معرض شوک الکتریکی قرار گیرد، به خصوص اگر شارژر به تلفن متصل باشد. جالب اینجاست که یکی از عجیب ترین مرگ های دنیا مرگ یک زندانی بر اثر برق گرفتگی ناشی از هدفون بود.

خب دوستان در مورد خوابیدن کنار گوشی زیاد صحبت می شود اما در حوصله من شما و این مطلب جور در نمی آید، امیدوارم هیچ وقت کنار گوشی یا تبلت نخوابید. هنگام خواب بهتر است گوشی یا تبلت خود را در اتاق دیگری بگذارید یا تا جایی که می توانید آن را از بدن خود دور کنید.

بیشتر بخوانید  با تکنیک های مدرنی که از کلامیدیا سرچشمه می گیرند، آشنا شوید

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله دارید کنار موبایل خود نخوابید

این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

———————————————— ———————————-

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *