عنایتی: من 10 ماه زندگی نکردم و تنها بودم / هیچ کس در تهران نمی خواست طرفدار لیگ برتر شود – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، رضا عنایتی پس از صعود هواداران در لیگ برتر با شکست شهرداری آستارا گفت: هر دو تیم تا پایان مسابقه شانس برد داشتند و چون بازی حساس بود فقط از یک فرصت استفاده کردیم. با این حال موقعیت های دیگری هم برای امتیازگیری داشتیم. اتفاقات عجیب و غریب زیادی در زمین رخ داده و کارشناسان باید این بازی را ببینند. می توانید سه ساعت در مورد این بازی صحبت کنید و آنها به دستاوردهای خوبی می رسند.

وی گفت: “هیچ کس در تهران دوست نداشت یک طرفدار صعود کند ، اما خدا بالاتر از همه چیز است.” بازیکنان من سخت کار کردند و همه با آنچه در ابتدای راه اتفاق افتاد دلسوز بودند. ” به همه می گویم خسته نباشید و در زمان مناسب خیلی صحبت می کنم. امشب عجیب ترین چیزها را دیدم. من باید به آنها بگویم فوتبال را تمیزتر کنند و همه ما در زمین تلاش کنیم.

سرمربی با اشاره به مشکلات این باشگاه گفت: من 10 ماه است که زندگی نمی کنم و تنها بودم اما دوستانم کمکی به ما نکردند. من تنها نبودم و خدا با من بود. من در بسیاری از بازی ها دست او را دیدم. بسیاری از مردم دوست داشتند هواداران به لیگ برتر صعود نکنند ، اما خدا خواست که ما بالا برویم و از مکانهایی که باور نمی کردم بودجه بگیریم.

عنایتی با تمجید از اعضای کانون هواداران گفت: ما مجموعه سالمی داشتیم و به این نتیجه رسیدم که اگر کسی سالم کار کند مطمئناً برای کار خود پول می گیرد. ما برای زنده ماندن هفت بازیکن ، 70 درصد تیم را رد کردیم ، اما بازیکنانی که به تیم ما آمدند بسیار سخت کار کردند.

بیشتر بخوانید  ببینید: همدردی های الکی و آب الکی با خوزستان!

وی در پاسخ به این سال که آیا بازی یا تمرین راحت تر است ، گفت: مربیگری فشار زیادی است و من نفرین کالا نویی را به یاد آوردم که انشاالله به بازیکنان گفت مربی شوند.

سرمربی و صاحب هوادار در مورد آینده این باشگاه گفت: هفته آینده جلسه ای برای آینده خواهیم داشت و به نتیجه خوبی خواهیم رسید ، بنابراین اگر تیمی داشته باشیم با ویژه ای به لیگ برتر خواهیم آمد شرایط و قدرت خوب “کار در لیگ برتر متفاوت است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید