عنایتی: با بدبینی لیوان ها را کنار بگذار


به گزارش ایرنا ، رضا عنایتی دوشنبه شب در مصاحبه تلویزیونی درباره صعود تیمش به لیگ برتر اظهار داشت: در نیم فصل شرایط خوبی داشتیم و آن را با تیم تمدید کردیم و اسکلت تیم را حفظ کردیم. ما اولین تیمی بودیم که تمرینات را شروع کردیم. اردوهای خوبی داشتیم که کمک بسیاری به ما کرد. خدا را شکر که تلاش های ما نتیجه داد. ما پرسنل بسیار خوب و وفاداری داشتیم که از آنها متشکرم.

وی افزود: در برهه ای اسپانسر تیم را از دست دادیم ، اما تقریباً 9 ماه خودم هزینه ها را پرداخت كرده بودم زیرا مجبور بودم. کار بسیار سختی بود و شرایط عجیبی را تجربه کردیم. هر وقت مشکلی داشتیم با بچه ها صحبت کردم و همیشه کنار هم بودیم.

سرمربی تیم فوتبال هواداران گفت: “وقتی هشت بازیکن خود را از دست می دهید ، کل تیم را از دست می دهید.” من مجبور شدم برخی افراد را بفروشم تا به بازیکنان دیگر کمک مالی کنم. برخی از بازیکنان نیز قرارداد بالایی داشتند و تیم را ترک کردند. بازیکنان جوان بسیار خوبی داشتم که کار را به دست آوردند. من به آنها ایمان آوردم و نتیجه داد. تیم ما واقعاً شایسته حرکت در لیگ برتر بود. خدا با ما بسیار مهربان بود.

عنایتی: با بدبینی لیوان ها را کنار بگذار

عنایتی افزود: “ما همیشه سعی می کردیم از مزارع دوری کنیم.” بعضی اوقات می دیدید که داوری به ضرر ما است اما ما کاری نکردیم.

وی در مورد نام تیم هواداران تهرانی گفت: درباره این نام بسیار فکر کرده ایم. هواداران همیشه افسرده هستند و من می خواستم آنها را به یاد بیاورم. ما طرفداران مجازی زیادی داشتیم. من بسیاری از وقایع این تیم را کنترل کردم.

بیشتر بخوانید  ازدواج جنجالی مهران مدیری علنی شد

سرمربی تیم هواداران در مورد تیم های شایسته حضور در لیگ گفت: از این نظر می توان تیم های زیادی را نام برد. خودتان دیدید که تا چند هفته گذشته تیم های زیادی این شانس را داشتند که در رده های برتر قرار بگیرند. کیفیت امسال بسیار بالاتر از سالهای گذشته بود زیرا من در دو سال گذشته آنجا بودم و امسال شرایط واقعا سخت بود.

عنایتی در مورد محکومیت تیم هوادار به دلیل قطع برق در چندین مسابقه این تیم در لیگ یک ، گفت: اتفاقات در دست ما نبود. ما نامه ای به اداره برق نوشته بودیم که در ساعت کاری برق قطع نشود. این هماهنگی صورت گرفت ، اما مشکل اصلی ما نیمه سوزاندن دکل برقی بود. متأسفانه وقتی مشکل را برطرف کردیم ، مشکل خارج از ورزشگاه بود. ما باید در بازی مقابل آستارا برنده می شدیم و من استرس زیادی داشتم. ما در این مسابقه بازی کردیم و قطعی برق به ضرر ما تمام شد.

وی ادامه داد: هیچ توافق پنهانی در بازی های ما حاصل نمی شود. دوستان باید بپذیرند که این اتفاق نیفتاده است. ما تیم بسته ای نبودیم ، توانستیم تیم ها را ببریم. ما نباید عینک بدبینی داشته باشیم. این خیلی زشت است که بگوییم همه بد هستند و جنگیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید