عملیات ویژه علیه ایالات متحده در عراق آغاز شد / بدون آتش بس – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش شفق نیوز ، عصائب اهل الحق در عراق با اشاره به آغاز عملیات ویژه علیه نیروهای اشغالگر آمریکایی ، تأکید کرد که گروه های مقاومت عراق مخالف آتش بس جدید با نیروهای آمریکایی هستند.

سعد السعدی ، یکی از اعضای دفتر سیاسی عصائب الحق در عراق ، گفت که گروه های مقاومت اعلام کردند آتش بس پایان یافته و عملیات ویژه ای علیه منافع آمریکا در عراق آغاز شده است.

السعدی گفت: با اشغالگران آتشی نیست.

یکی از اعضای دفتر سیاسی عصائب اهل الحق در عراق تأکید کرد: “مقاومت در جنگ علنی علیه اشغالگران آمریکایی تا زمان ترک عراق ادامه خواهد داشت.”

وی افزود: برخی از گروه های سیاسی حول منافع آمریکا می چرخند و منافع آنها به حضور اشغالگران گره خورده است. این افراد منافع شخصی و گروهی خود را به منافع ملی ترجیح می دهند.

عصائب اهل الحق ، یکی از اعضای عراق ، ادامه داد: “رویکرد ملی مخالف حضور اشغالگران در عراق و مصوبه پارلمان ، خواست مقامات و مردم در خروج نیروهای خارجی از کشور است. باید برآورده شود “

لازم به ذکر است که نیروهای اشغالگر آمریکایی در چندین پایگاه در مناطق مختلف عراق مستقر هستند که بزرگترین آنها “عین الاسد” در استان انبار در غرب کشور است.

پارلمان عراق پیش از این قطعنامه ای را تصویب کرده است که در آن تأکید بر ضرورت ترک نیروهای خارجی است.

در موارد مختلف ، مردم عراق مخالفت خود را با اشغال ایالات متحده ابراز کرده اند

بیشتر بخوانید  75 جمله برای گفتن دیکته با حرف (ل) به کودکان اول ابتدایی به عنوان املای شب

دیدگاهتان را بنویسید