عملیات نظامی روسیه در اوکراین احتمالا تا چند روز دیگر به پایان خواهد رسید



دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به اسکای گفت که “یا از طریق دستیابی به اهداف نظامی روسیه در اوکراین و یا با دستیابی به توافقنامه صلح”. عملیات نظامی روسیه در اوکراین به زودی پایان خواهد یافت و ممکن است چند روز طول بکشد. از حالا.”

به گزارش شفقنا، وی افزود: هدف روسیه از اقدامات روسیه در اوکراین جلوگیری از درگیری بزرگتر بود، زیرا اگر اوکراین به ناتو می پیوست و با حمایت ناتو علیه کریمه اقدام می کرد، احتمال درگیری جهانی وجود داشت. جنگ سوم). ) و استفاده از سلاح های هسته ای.

روسیه می گوید که «اوکراین از سال 2014 به مرکز فعالیت های ضد روسی تبدیل شده است و باید بپذیرد که کشوری بی طرف است و هرگز به ناتو نخواهد پیوست».

این در حالی است که اوکراین بارها اتهامات روسیه مبنی بر اینکه حمله نظامی روسیه به اوکراین اقدامی نظامی بدون توجیه و بدون پیش زمینه تحریک آمیز از سوی اوکراین است را رد کرده و روسیه را به برنامه ریزی برای عملیات نظامی در اوکراین برای تصاحب مجدد آن متهم کرده است. او منطقه دونباس را رد کرد. “

به گزارش الجزیره، همزمان مارتین گریفیتس، معاون سازمان ملل در امور بشردوستانه، امکان آتش بس میان روسیه و اوکراین را دشوار دانست و شکاف میان روسیه و اوکراین را برای دستیابی به توافق بسیار آسان دانست.

بیشتر بخوانید  تولید ماهیانه 220000 تن مرغ در ایران

دیدگاهتان را بنویسید