عملیات نجات زن 48 ساله در شیرکوه



به گزارش سلام نو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم های امدادی هلال احمر استان یک کوهنورد 48 ساله را که در ارتفاعات شیرکوه مصدوم شده بود نجات دادند.

سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شب گذشته تیم امداد و نجات کوهستانی هلال احمر تفت و تیم واکنش سریع در یک عملیات جست و جو و نجات شش ساعته موفق به نجات این فرد شدند.

حضور به موقع امدادگران این زن را از مرگ نجات داد

وی افزود: این کوهنورد 48 ساله در ارتفاعات شیرکوه دچار ارتفاع زدگی شد که خوشبختانه با حضور به موقع و مراقبت های اورژانسی و پس از اکسیژن درمانی به پایین قله منتقل شد تا به مرکز درمانی منتقل شود. “

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایزد ادامه داد: شرایط برای صعود به قله شیرکوه در این فصل بسیار عالی است اما انتظار داریم. کوهنوردان برای یک صعود ایمن و موفق، با کارکنان کوهنوردی هماهنگ کنید، یک تیم نجات کوهستان برنامه ریزی کنید و یک راهنما برای صعود به قله داشته باشید.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه با مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت 112 تماس بگیرند. هلال احمر تماس بگیرید تا در صورت نیاز، نیروهای امدادی در اسرع وقت به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان انجام شود.

بیشتر بخوانید  ماجرای استفاده پلیس از سلاح در خیابان های شیراز چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید