عملیات مشترک پلیس فتا با بیش از 100 کشور



پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سیروس دالوند معاون بین الملل و حقوقی پلیس فتا فرج در تشریح این خبر گفت: داروهای تقلبی و غیرمجاز، مسدودسازی سایت های ناقض کپی رایت، جلوگیری از فعالیت های تجاری غیرقانونی آنها، افزایش آگاهی عمومی نسبت به خطرات خرید. و فروش محصولات دارویی و پزشکی از سایت های غیرقانونی، شناسایی تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات دارویی تقلبی و غیرقانونی و شبکه های مجرمانه فعال انجام شد.

وی افزود: در چند سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، عملیات پاندزیجا بر سرکوب و کشف داروهای غیرقانونی و تقلبی کرونا، واکسن‌های تقلبی، تجهیزات پزشکی تقلبی به‌ویژه دستگاه‌های تنفسی و همچنین ماسک متمرکز شده است. و مواد ضد عفونی کننده.” بسیاری از داروهای تقلبی و غیرمجاز کشف و ضبط و تعدادی از افراد مرتبط نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و پس از پایان اقدام در 9 تیرماه تمامی جزئیات فعالیت و دستاوردهای آنان اعلام خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع برای سلامت شهروندان و عواقب جبران ناپذیر داروهای تقلبی و غیرمجاز در این حوزه، توصیه می شود شهروندان تمامی داروها و محصولات بهداشتی را تنها از داروخانه ها و مراکز مجاز تهیه و خریداری کنند. ” از وب سایت ها و کانال ها و حساب های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی خودداری کنید.

سرهنگ دالوند از مردم خواست تمامی موارد مشکوک را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی Ciberpolice.ir مرکز امداد و اورژانس سایبر اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید  واکنش اعضای شورای شهر تهران به ساخت مسجد در بوستان قیطریه

دیدگاهتان را بنویسید