عملیات دستکاری ذهنی / پروژه ساخت و ساز خوزستان آبان


گروه سواد رسانه ای / محسن مهدیان: وقتی اطلاعات وارد شده در ذهن شما دستکاری می شود ، همانطور که آنها می خواهند فکر می کنید. نیازی نیست که توسط شایعات و دروغها تحت تأثیر ذهنی قرار بگیرید. بسیاری از اوقات ذهن شما را با نگفتن تمام حقیقت یا حتی نادرست قرار دادن اطلاعات دستکاری می کند.

داستان حتی وقتی غم انگیزتر می شود که ذهن دستکاری شده خود را برای انواع شایعات آماده کند. یعنی اگر ذهن شما دستکاری شود ، هرگونه اطلاعات ثانویه را که با ذهن مخرب سازگار باشد ، می پذیرد. در اینجا شما از شایعاتی مانند آب نبات استقبال می کنید.

دستکاری ذهنی از ماه نوامبر
عملیات دستکاری ذهنی توسط راهزنان رسانه ای در تلاش برای گرفتن گاز از آبان خوزستان است. ذهن شما در ماه نوامبر دستکاری می شود و این بار با دستکاری مجدد ، شایعات و دروغ های شبیه سازی شده در ماه نوامبر را باور می کنید.
اما این دستکاری غم انگیز چگونه بوجود آمده است؟
این هفتمین روز درگیری در خوزستان است. مردم حق اعتراض دارند. دام زنده در مقابل چشمان آنها از بین می رود. آنها هم غم موجودات زنده را دارند و هم تمام دارایی های زندگی خود را. آنها حق فریاد زدن دارند. اما در این میان ، کلاهبرداران و خائنان کمین کرده اند تا این فریاد را بر خاک و سیستم خود بکشند. در اینجا آنها اسلحه برداشته و هم مردم و هم ذهن شما را هدف قرار می دهند. تروریست های شرور العوازیه با تروریست های رسانه ای پیمان خونینی بسته اند.
تقریباً همه گزارش های مربوط به تلفات بدون استثنا رد شد. این انکارها بیشتر توسط خود قربانیان انجام می شد. اما بسیاری معتقد بودند. تا به امروز ، تروریست ها دو نفر از مردم عادی و یک افسر ناجا را با شلیک مستقیم به وحشیانه کشته اند.
یک عکس واقعی؟

بیشتر بخوانید  ۲۰ مدل مانتو سوزن دوزی ۱۴۰۳ | کالکشن مانتوهای خاص عید نوروز

شلیک مستقیم بخشی از دستکاری ذهنی است که شما آن را ندیده اید. شما صدای تیراندازی ناجا را شنیدید ، اما اسلحه و تیراندازی ضد انقلاب را ندیدید. در ذهن شما دستکاری ذهن ، اخبار را فیلتر می کند. چرا؟ زیرا شما به دنبال سازگاری هستید.
ممنوعیت؟

دستکاری اولیه و اصلی در ماه نوامبر انجام شد. از آبان به صورت وارونه صحبت شد و بسیاری او را باور کردند.
روز جمعه همزمان با افزایش قیمت بنزین ، هزاران نفر در وکیل آباد مشهد شعار دادند رضا شاه روح شاه و مرگ بر دیکتاتور. ناجا ایستاد و از آنها مراقبت کرد. هیچ کس مورد حمله قرار نگرفت. اما اولین تیراندازی و قتل کجا بود؟ هنگامی که تروریست ها قصد داشتند انبار نفت سیرجان را منفجر کنند. اگر ناجا وارد نشده بود و انفجاری رخ داده بود ، حد فاجعه را حدس بزنید.

نقطه قرمز کجاست؟
سیستم ما هیچ ارتباطی با مطالبات مردم و اعتراضات خیابانی ندارد. فقط در سال 1998 ، 330 تجمع قانونی داشتیم. مشکل زمانی است که منجر به خشونت و هرج و مرج و قتل شود. جایی که ریوی ، پهلوی و الاحوازیه وارد می شوند نقطه سرخ اعتراضات است. در همه کشورها ، درگیری در این لحظه به معنای گشودن درهای اجبار است. پلیس آمریکا در چهار ساعت اول پس از اعتراضات پس از انتخابات امنیتی کشورشان ، چهار نفر را کشته است. هر ساعت یک نفر.

یادت باشه
به یاد داشته باشید که در این کشور در دهه 1960 مردم علیه اسلام جمع شده و شعار می دادند و سپاه محافل محافظت را تشکیل می داد تا کسی به آنها حمله نکند. به جهان زمان نگاه کنید.
شما نمی بینید که العوزیه مستقیماً به سمت مردم و نداجا شلیک کند زیرا آنها اجازه نمی دهند او را ببینید.

بیشتر بخوانید  دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر | بازسازی صحنه جرم بزودی

از آنجایی که این خبر را از نوامبر 1998 مشاهده نکرده اید:
آنها یک آرپی جی به سمت اسلامشهر شلیک کردند و به سمت ماهشهر شلیک کردند. جالب نیست؟ چهار خمپاره در دربند تهران پیدا شد. این یک اعتراض مدنی است؟
59 پمپ بنزین 256 بانک ، 23 پایگاه بسیج ، 28 پایگاه نظامی به 760 وسیله نقلیه عمومی آسیب رسانده است. حدود 100 ارتباط بانکی دستگیر شده است. همزمان پرچم داعش در یکی از شهرها برافراشته شد.
باز هم ، آیا باید اخبار باقی مانده از ذهن شما را از ماه نوامبر مرور کنم؟ خدا از کسانی که اجازه نمی دهند آبان معتاد یا محافظه کار درست گفته شود ، منع کند. برای بعدا با ما همراه باشید.

به اختصار؛

مراقب باشید که آب خوزستان با بنزین نسوزد. خواه ناخواه؛ اگر اجازه دهید ذهن شما دستکاری شود ، خون ناعادلانه ای ریخته می شود. خدای نکرده روشن است.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید