عملیات اورژانسی محدود به بیمارستانهای خراسان جنوبی بود



ایسنا / خراسان جنوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به دلیل شیوع بیماری عروق کرونر قلب ، اقدامات انتخابی یا غیر اورژانسی در بیمارستان های استان نسبتاً محدود است.

جلال احمدی امروز جمعه 22 اوت به رسانه ها گفت: به دلیل گسترش موج پنجم
تاج در کشور و خراسان جنوبی و طبق نامه وزارت بهداشت ، عملیات غیر ویژه در بیمارستان ها انجام نمی شود ، زیرا در این استان مشکلی برای جلوگیری از بیماران کرونر در بیمارستان ها وجود ندارد. این عملیات نسبتاً محدود است.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: در حال حاضر بیمارستان ولی عصر (عج) کاملاً به بیماران کرونر اختصاص یافته و فقط در طبقه دوم این بیماران بخش های زنان و زایمان داخلی را پذیرش می کند.

وی گفت: خوشبختانه فضای کافی در این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونر وجود دارد و ظرفیت این بیمارستان هنوز کامل نشده است و در صورت تکمیل این ظرفیت از ظرفیت بیمارستان های رازی و امام رضا (ع) برای پذیرش استفاده می شود بیماران و از بیماران کرونر پذیرایی می کنند. “

احمدی با بیان اینکه 13 واحد مراقبت ویژه در بیمارستان های استان وجود دارد که 9 واحد آن در بیمارستان ولی عصر بیرجند است ، گفت: خوشبختانه این بخش 55 تختخوابی هنوز تکمیل نشده و موارد دیگری نیز وجود ندارد. از بیمارستان های دیگر استفاده کنید “

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: در حال حاضر 75 بیمار عروق کرونر مثبت در بیمارستان ولی عصر بیرجند بستری هستند و به دلیل اضافه شدن سایر بخشهای این بیمارستان به بخش بیماران تاجگذاری ، هنوز ظرفیت پذیرش خالی از بیماران وجود دارد.

بیشتر بخوانید  زیباترین و هوشمندانه‌ترین خانه جهان؛ این خانه ۴۶ متری شما را متحیر می کند + تصاویر

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید