عملیات اجرایی در بزرگراه لردگان – ایذه آغاز شده است



معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه در آیین نامه تعمیرات اساسی بزرگراه در لردگان به ایذه گفت: 1500 میلیارد ریال برای اجرای فاز اول این پروژه اختصاص یافت.
سید حمید پورمحمدی تأکید کرد: اجرای کامل این طرح در مدت سه سال به هشت هزار میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.
وی افزود: در سطح ملی به دنبال راه حلی برای دستیابی به مصوبه ای برای تخصیص کامل اعتبارات بزرگراه لردگان به ایذه هستیم.
پورمحمدی گفت: پیمانکار پروژه ایذه خوزستان هفته گذشته کار خود را آغاز کرد و قسمت ایذه تا اهواز تا سال آینده تکمیل می شود.
وی یادآور شد: با اجرای این طرح ، لردگان در محل اتصال ترانزیت مستقر می شود و این بار فلات مرکزی ایران و مراکز صنعتی خوزستان و اصفهان را به خلیج فارس متصل می کند.
فرماندار چهاراهال و بختیاری نیز گفت: 2 محور ارتباطی در این استان مهم و سرنوشت ساز است.
اقبال عباسی تاکید کرد: این پروژه ها شامل جاده شهرکرد به بروژن به لردگان به ایذه و محور ارتباطی از شهرکرد به شلمزار به ناگان به خوزستان است.
وی یادآور شد که تکمیل این جاده ها وضعیت اقتصادی چهاراهال و بختیاری را تغییر می دهد.
آباسی افزود: وضعیت کمی و کیفی جاده چهاراهال و بختیاری بالاتر از میانگین کشوری است اما در گذشته به حدی کاهش یافته است که به نظر می رسد از این شاخص عقب هستیم.
وی روند اجرای پروژه های راه سازی و راه سازی در چهارمحال و بختیاری را ارزیابی کرد و گفت: شهرکرد ، بروژن و سایر راه های ارتباطی این استان از وام های مطلوب بهره مند می شوند.
عباسی افزود: در حال حاضر چهار پیمانکار در جاده شهرکرد – ناگان و دو پیمانکار در محور ارتباطی بروژن – لردگان مشغول به کار هستند و هفته آینده یک پیمانکار جدید فعال خواهد شد.
به گزارش ایرنا ، عملیات ساخت قطعه اول بزرگراه لردگان – خوزستان به طول هفت کیلومتر و وام 1500 میلیارد ریالی آغاز شده است.
مطالعات تونل ها ، پله ها و ساختمان های فنی تحت این پروژه در حال انجام است.
لردگان در 170 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

بیشتر بخوانید  وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل و اولین تیم پشتیبان برای توسعه سکوی شاد تشکر کرد

دیدگاهتان را بنویسید