عملکرد کلی دولت امید و اعتماد مردم را به مردم بازگردانده است / سفرهای استانی بزرگ و مهم است


به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفتند: به نظر من. مهم ترین موفقیت این دولت بازگرداندن امید و اعتماد است.به مردم عملکرد کلی دولت اعم از رئیس جمهور محترم و مسئولان در دستگاه های مختلف این احساس را به مردم داد که دولت در میانه راه است. . از میدان، کار، سخت کوشی. و به آنها خدمت می کند، می خواهد به آنها خدمت کند. این [کار] امید و اعتماد مردم را به شدت بازگردانده است.

وی گفت: موفقیت دیگری که به دست آورده اید همین سفرهای استانی است. این یک رویداد بسیار روشن و مهم است. برای انجام سی و یک سفر در سراسر کشور در یازده ماه، به مناطق نادر و دورافتاده، صحنه های نادری رخ می دهد که از همدردی قلبی با مردم نمایان است. پیگیری مسائل مختلف مردم در محل بسیار مهم است.

رهبر انقلاب، موفقیت دیگری که در دولت داشتید، سرعت عمل شما در قبال حوادث غیرمترقبه بود. مانند سیل، مانند حوادثی که اتفاق می افتد. این سرعت عمل بسیار مهم است. اگر جایی زلزله یا سیل آمد بلافاصله مسئولین سر می رسند و دست به کار می شوند و کار را سامان می دهند، این کار بسیار ارزشمندی است.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: رئیس جمهور محترم از سفر خارجی بازگشتند و بلافاصله برای دیدار با سیل زدگان به کرمان رفتند. [مانند] اینها. یا وزیر محترم چند روزی می رود و سر کار می ماند، اینها مهم است، این یکی از موفقیت های شماست که نشان می دهد دولت به نفع مردم است و دولت روی زمین است و این یک موفقیت است.

بیشتر بخوانید  مصدومیت 3 نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در فرس لارستان

در حال تکمیل…

<п>اعلامیه عملکرد کلی دولت امید و اعتماد مردم را به مردم بازگردانده است / سفرهای استانی بزرگ و مهم است اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید