علی دایی، فرشته نجات بچه‌های توان‌یاب | هدیه خاص علی دایی به بچه‌های مرکز توانبخشی


 علی دایی، فرشته نجات بچه‌های توان‌یاب

 علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، با اهدای هدایایی ویژه به بچه‌های مرکز توانبخشی، دل آنها را شاد کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که هم اتاقی‌های پیمان، یکی از بچه‌های این مرکز، با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی، آرزوی او برای دیدار با علی دایی را به اطلاع وی رساندند. 

 بعد از انشار کلیپی از “پیمان اژدر” معلول کهگیلویه وبویراحمدی در فضای مجازی که آرزوی دیدن علی دایی اسطوره فوتبال ایران را داشت؛ شهریار فوتبال ایران برای دیدن این جوان معلول به این استان سفر کرد و پیمان را در آغوش گرفت و با او به گفتگو نشست.

پیمان اژدر جوان معلول ۲۵ ساله در یک کلیپی گفته بود که خواب علی را دید که او را در آغوش می‌گیرد و بر پیشانی وی بوسه می‌زند و در عین حال گفته بود می‌دانم من هیچ وقت دایی را نمی‌بینم، هیچ وقت.

اما شهریار فوتبال ایران باز هم با اقدامی قابل تحسین که همواره از او سراغ داشتیم آرزوی این معلول را برآورده کرد و به دیدار پیمان آمد، خواب او را تعبیر کرد، وی را در آغوش گرفت و بر پیشانی اش نیز بوسه زد.

بچه‌های توانبخشی و هم اتاقی‌های پیمان با انتشار این کلیپ در فضای مجازی آرزوی پیمان را به فوتبالیست مشهور ایران اطلاع دادند.

علی دایی با سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد از نزدیک با پیمان دیدار و او را در آغوش گرفت و برای بچه‌های مرکز توانبخشی لباس شماره ۱۰ تیم ملی خود را هدیه داد.

 

بیشتر بخوانید  عکس پروفایل شب آرزوها و عکس نوشته های ویژه شب لیلة الرغائب

دیدگاهتان را بنویسید