مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت وارد نشدن سامانه پادا (pada.medu.ir) چیست ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



علت بازنشدن پادا


سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر از مشاوره تلفنی با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ استفاده کنید.


سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی pada.medu.ir درحال حاضر فعال بوده و امکان مشاهده و دریافت کارنامه دانش آموزان وجود دارد.


ورود به سامانه از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است.


pada.medu.ir چگونه فعال میشود ؟


در راستای تغییر و تحولات در سامانه های وزارت و گسترش دولت الکترونیک سامانه پادا pada.medu.ir به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد. لینک این سامانه برای ورود، در ادامه قرار داده شده است.


محیط کاربری همانند سیدا می باشد باید منتظر فعال بودن و مشاهده منوهای موجود در این سامانه باشیم .


با توجه به اینکه در نمرات ارسالی از سامانه سیدا، نمرات اعشاری 0.5، 0.25، 0.75 ارسال نمی شود، تا اصلاح بعدی و رفع مشکل از طرف سامانه سیدا، از اجرای عملیات فارغ التحصیلی خودداری فرمایید.


به اطلاع همکاران محترم میرساند، با توجه به مشکلات مشاهده شده در ارسال اطلاعات از سامانه سیدا، لطفا قبل از عملیات فارغ التحصیلی اطلاعات و نمرات را به دقت کنترل نمایند.


  1. مدارسی که اطلاعات خود را در تاریخ 1399/12/02 از سامانه سیدا دریافت کرده اند، به علت اشکال در ناقص بودن نمرات اعشاری مجددا دریافت نمایند. (در صورت فارغ التحصیلی ابتدا از فارغ التحصیلی خارج شود و اطلاعات از سیدا دریافت شود و سپس نسبت به فارغ التحصیلی اقدام گردد.)

  2. نمرات انضباط را بررسی کنند چون در برخی موارد نمرات صفر آمده است. (وضعیت انضباط در سامانه سیدا به صورت کیفی درج شود و شامل(عالی،بسیارخوب،خوب،نیاز به راهنمایی و تلاش بیشتر)می باشد. مشخصات دانش آموز کنترل شود.


رمز عبور دانش آموزان در سامانه pada.medu.ir


همکاران محترم جهت دادن رمز تخصیص داده شده به دانش آموزان در سامانه pada.medu.ir از منوی (مدیریت کاربران-انتصاب و دسترسی-کلمه عبور دانش آموزان) استفاده نمایید.


کلاس مربوطه را انتخاب کنید و اسامی دانش آموزان و رمز آنها قابل مشاهده خواهد بود در اینجا فایل خروجی اکسل قرار داده شده است که می توانید با آن فایل خروجی اکسل گرفته و در اختیار داشته باشید.


  • این رمزها اختصاصی می باشند و از قرار دادن آنها در معرض دید کلیه دانش آموزان اعم از کانال یا گروههای مدرسه خودداری نمایید.

  • رمز هر فرد را به خود او تحویل دهید.

  • دانش آموزان و اولیای محترم ، رمز سامانه پادا pada.medu.ir را از مدرسه خود تحویل خواهند گرفت.


راهنمای ورود به سامانه پادا pada.medu.ir


کاربران برای ورود به سامانه پادا pada.medu.ir نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند. نام کاربری همان کد ملی دانش آموزان می باشد. دانش آموزان و والدین به منظور دریافت رمز عبور پادا باید به مدرسه مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایند. راهنمای ورود به سامانه پادا pada.medu.ir به شرح زیر است:


  • مراجعه به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir

  • درج نام کاربری و رمز عبور

  • درج کد امنیتی

  • کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران”


به منظور عملکرد بهتر سامانه، لطفااز مروگرهای زیر استفاده نمایید:


  • ورژن فایرفاکس 30 به بالا

  • ورژن کروم 49 به بالا

  • ورژن اینترنت اکسپلورر 11 به بالا


آموزش مشاهده ی کارنامه ی دانش آموزان در سامانه ی پادا


نحوه مشاهده کارنامه در سامانه pada.medu.ir


نحوه مشاهده کارنامه در سامانه pada.medu.ir (پادا) در ادامه بیان شده است. روش مشاهده کارنامه نوبت اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ توسط دانش آموز به صورت زیر است:


در سیدا در کارتابل مدیر مدرسه رمز گروهی برای دانش آموزان صادر و یوزر دانش آموزان از طریق شاد توسط مدیر و معلم در pv دانش آموزان به دانش آموز داده میشود . دانش آموز از طریق سایت پادا می تواند کارنامه تحصیلی را مشاهده نماید .


  1. ورود به سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir

  2. وارد کردن کد ملی دانش آموز در کادر نام کاربری

  3. واردکردن کلمه عبور سیدا دریافت شده از مدرسه در کادر کلمه عبور

  4. وارد کردن کد امنیتی

  5. کلیک روی ورود کاربران

  6. درصورت لزوم و داشتن پرینتر میتوان با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه رو پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره کرد.


درصورت نیاز به پرینت از اول با مرورگر کروم وارد شوید.


درصورت ورود با گوشی حتما گوشی را روی حالت دسکتاپ یا رایانه یا میز کار یا کامپیوتر (درهر گوشی یک اسم داره)قرار دهید و حتما زبان نوشتن کاربری و کلمه عبور انگلیسی باشد.


مشاهده کارنامه نوبت اول توسط دانش آموز در pada.medu.ir


دانش آموزان و اولیای محترم، برای مشاهده و دریافت کارنامه دانش آموزان، باید به سامانه پرونده الکترونیکی پادا مراجعه نمایند. لازم به ذکراست، امکان مشاهده و دریافت کارنامه از طریق سایت سامانه همگام، برای دانش آموزان وجود ندارد و دانش آموزان برای دریافت کارنامه با کد ملی ، باید به دیگر سامانه های دانش آموزی، مراجعه نمایند.


دانش آموزان و والدین برای مشاهده کارنامه در سامانه پادا، باید به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند و با درج نام کاربری و رمزعبور وارد سامانه شوند. نام کاربری همان کدملی دانش آموز می باشد. برای دریافت رمزعبور پادا، لازم است به مدرسه مراجعه نمایید و رمزعبور را از مدیر مدرسه دریافت نمایید.


برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه نحوه ورود به سامانه پادا pada.medu.ir می توانید با کارشناسان به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل


بیشتر بخوانید  کاربردهای هوش مصنوعی چیست و چگونه عمل میکند ؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *