علت مرگ محمد شریعتی | علت فوت محمد شریعتی


photo 2024 08 14 12 05 31

درگذشت ملی‌پوش پیشین والیبال ایران: محمد شریعتی

در خبرهای تلخ ورزشی، ملی‌پوش پیشین والیبال ایران، «محمد شریعتی»، در سن ۴۶ سالگی به دیار باقی شتافت. شریعتی یکی از پاسورهای برجسته تیم ملی والیبال در سال‌های نه چندان دور بود و در دوران فعالیت ورزشی‌اش نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم ایفا کرد.

زندگی و دوران ورزشی

محمد شریعتی پیش از این، در کنار امیر حسینی و علی بهبودی به عنوان پاسور تیم ملی فعالیت می‌کرد و به خاطر بازی‌های درخشانش در دل هواداران والیبال ایران جایگاه ویژه‌ای داشت. او به دلیل عدم برگزاری مسابقات و تغییرات در سطح والیبال کشور، از صحنه رقابت‌ها فاصله گرفته بود.

علت درگذشت

متأسفانه شریعتی در حالی که ساکن اتریش بود، به دلیل سکته قلبی ناگهانی درگذشت. این حادثه ناگوار جامعه ورزشی ایران را دچار اندوه و ناراحتی کرد و بسیاری از ورزشکاران و هواداران وی را در یادخواهی و تسلیت به خانواده‌اش مورد حمایت قرار دادند.

یاد و خاطره

درگذشت محمد شریعتی نه تنها برای خانواده‌اش بلکه برای جامعه والیبال کشور یک ضایعه بزرگ است. یاد و خاطره‌اش همیشه در دل هواداران والیبال زنده خواهد ماند و اوج و فرودهای ورزشی‌اش در تاریخ والیبال ایران باقی خواهد ماند. جامعه ورزشی ایران این ضایعه را به خانواده و نزدیکان مرحوم شریعتی تسلیت می‌گوید و برای او طلب آمرزش می‌کند.

بیشتر بخوانید  برای خرید آیفون 14 چند روز باید کار کنیم؟ ایران 180 آمریکا 4 + عکس

دیدگاهتان را بنویسید