مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت فلج شدن انیس در سریال ستایش

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


علت فلج شدن انیس در سریال ستایش ستاجش قسمت فلج شدن انیس و لحظه فلج شدن انیس در مداحی ادامه مطلب.

در پایان سری اول شاهد سکته مغزی انیس بودند که منجر به فلج کامل او شد.

در نگاه اول، مخاطب ممکن است به خود بگوید که انیس دیالوگ سری دوم را تحسین نمی کند و مدام مجبور است با کمک اطرافیانش از اتاقی به اتاق یا حیاط دیگر برود، اما نقش یک زن را بازی می کند. معلولیت کار آسانی نیست، او حتی از کار هم سخت تر است، او بازیگری است که می تواند نقش خود را با دیالوگ، حالات چهره ایفا کند و به همین دلیل است که بازیگران معمولا کمتر تمایلی به ایفای نقش یک معلول دارند، زیرا بازیگر در چنین شرایطی بر لبه پرتگاهی قرار دارد.

یک اشتباه کوچک در بازی او را به انتقادات مختلف می کشاند و همه به او می گویند که نتوانسته نقش یک معلول را به درستی بازی کند اما سیما تیرانداز این ریسک را کرد و در سریال دوم نقش یک زن معلول را بازی کرد. . سریال.مداحی پخش شد. این در حالی است که سعید مطلبی نویسنده سریال از قسمت اول، انیس را با شخصیت پردازی صحیح در میان دیگر شخصیت های اصلی سریال قرار داد. او با دیدن عکسی از مداحی تلفنی محمد (مهدی سلوکی) که کارمند جدید حشمت فردوف است، مدام قصد دارد با الفاظ نامفهومی به حشمت بگوید که فرزند ستایش است.

وقتی سیما تیرانداز خود را وادار می کند که بتواند کلمه ای را به درستی تلفظ کند، دیدنی است و از همه زیباتر صحنه هایی است که در صحبت با اطرافیانش کوتاهی می کند و آنها از حرف هایش سوء تعبیر می کنند. در این صحنه ها چهره متکدی تیرانداز تماشایی است که فقط از گفتن کلمات پشیمان می شود و این در واقع به قدرت بازیگری تیراندازی که توانسته نقش یک زن معلول را به زیبایی و درستی ایفا کند، خیانت می کند.

بیشتر بخوانید  فیلم تشییع جنازه امین تارخ

اگر بخواهیم ضبط تلویزیونی تیرانداز را به اختصار مشاهده کنیم، باید گفت که وی در سال های اخیر پروژه های مختلفی را در سریال های Odžak، U oku vetra، Pohvala، Trideset dana، Zeleni prsten تجربه کرده است. ، خانه ای در تاریکی و …. او اگرچه مدام در تلویزیون حضور ندارد، اما همیشه با بازی متفاوت مخاطبانش را به سمت آثارش می آورد و می توان گفت کارش در سریال «استاجش» تحسین برانگیز است.

با ما بمان.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *