مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت سیلی زدن ویل اسمیت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


علت سیلی زدن به ویل اسمیت بررسی بیماری ویلا اسمیت + همسر ویل اسمیت و ویل اسمیت برنده اسکار راک فیلم و عکس ها ادامه مطلب.

یکی از این جوایز صبح امروز توسط ویل اسمیت بازیگر 54 ساله آمریکایی برای نقش «شاه ریچارد» دریافت شد.

البته قبل از دریافت این جایزه، زمانی که «کریس راک» مجری برنامه بود، با خاویر باردم و ویل اسمیت و همسرانشان شوخی کرد، فیلم «جی. آه، ممنون. جین شوخی کرد و همسر اسمیت را مسخره کرد. در فیلم «جی. آه، ممنون. جین با بازی دمی مور، بازیگر مشهور آمریکایی با سر تراشیده است.

همسر اسمیت، جیدا اسمیت، طبق گزارش ها، موهای خود را به دلیل آلوپسی از دست داد و سال گذشته آن را عمومی کرد. بنابراین نمی توان سالی اسمیت را یکی از شوخی های غافلگیرکننده اسکار در نظر گرفت، به خصوص که اسمیت سپس بر سر مجری فریاد می زند: «اسم همسرم را با دهان کثیفت نبر!».

حمایت اسمیت از همسرش به حدی گسترده بود که جنبه های دیگر اسکار از جمله حضور برخی هنرمندان با تابلوهای «پناهندگان» در حمایت از مردم اوکراین در حاشیه قرار گرفت.

سالی اسمیت، مرتبط با اشعار محمد علی

اسمیت پس از بردن جایزه اسکار از رفتار خود عذرخواهی کرد و با چشمانی گریان گفت: «عشق باعث می شود کارهای دیوانه وار انجام دهید. اسمیت در سال 2001 در فیلم «علی» محمد (بیوگرافی محمد علی کلی) بازی کرد و سیلی او به مجری مراسم اسکار باعث یادآوری آهنگ های او در این فیلم شد. ویل اسمیت در سال 2016 نیز خبرساز شد و اعلام کرد که به دلیل عدم حضور بازیگران سیاه پوست در میان نامزدهای بازیگری، اسکار را تحریم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  از مدافعان سلامت در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود -

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *