مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت خودکشی سولی بازیگر و خواننده کره ای در 25 سالگی + جزئیات و تصاویر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بازیگر کره ای خودکشی کرد

تشویق کننده: دیروز جسد ستاره 25 ساله پاپ و بازیگر کره جنوبی معروف به چوی جین ری پیدا شد و پلیس اعلام کرد که او خودکشی کرده است.

بر اساس گزارش های پلیس، مدیر برنامه های او شب قبل از مرگش پس از تماس با سولی، متوجه وضعیت نامساعد او شد و فردای آن روز به خانه اش رفت و جسد بی جان او را پیدا کرد. هنوز دلیل خودکشی اش اعلام نشده است اما او در صفحه شخصی اش در حالی که اشک می ریخت گفته بود آدم بدی نیست.

به گفته منابع غیر رسمی، دلیل خودکشی سولی، دریافت نظرات منفی بسیاری از کره ای ها بوده که او را بسیار ناراحت و افسرده کرده است. سولی که سبک زندگی و سبک لباس پوشیدن متفاوتی داشت، در مورد هر کاری که انجام می داد، نظرات منفی مردم را دریافت کرد.

بازیگر مشهور کره جنوبی در سن ۲۵ سالگی خودکشی کرد

سالی بازیگر معروف کره ای به زندگی خود پایان داد

سولی یکی از اعضای گروه محبوب پاپ F (k) بود که در سال 2009 SM Entertainment را تأسیس کرد و موفقیت های داخلی و بین المللی زیادی به دست آورد. او در سال 2014 به دلیل استرس ناشی از شایعات مربوط به زندگی شخصی اش، مدتی از این گروه جدا شد. او سرانجام در سال 2015 گروه را به طور کامل ترک کرد و به بازیگری روی آورد.

بازیگر مشهور کره جنوبی در سن ۲۵ سالگی خودکشی کرد

عکس سولی بازیگر کره ای

بازیگر مشهور کره جنوبی در سن ۲۵ سالگی خودکشی کرد

عکس سولی بازیگر کره ای

در سال های اخیر ستارگان کره ای به ویژه خوانندگان پاپ از مشکلات روحی و روانی رنج می بردند، زیرا در سال 2017 کیم جونگ اون که در همین زمینه (موسیقی) فعالیت می کرد دست به خودکشی زد.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس تهران 26 آبان 98


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *