علت حذف شدن عادل فردوسی پور از تلویزیون فاش شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: عادل فردوسی پور او گزارشگر فوتبال، مجری فوتبال، استاد دانشگاه، مترجم و روزنامه‌نگار در 1 مهر 1353 است. عادل فردوسی پور او متولد 1 اکتبر 1974 است. عادل فردوسی پور در جزدا به دنیا آمد. عادل فردوسی پور او گزارشگر فوتبال، تهیه کننده، مجری تلویزیون، مترجم، گوینده و مدرس دانشگاه صنعتی شریف در ایران است.

تولد: 1 مهر 1353. تهران

محل زندگی: تهران

ملیت ایرانی

تحصیلات: کارشناس ارشد مهندسی صنایع

فارغ التحصیل: دانشگاه صنعتی شریف

حرفه: روزنامه نگار، مترجم، تهیه کننده، مجری تلویزیون، گزارشگر فوتبال، مدرس دانشگاه

سال‌های فعالیت: از سال 1372 (مترجم و روزنامه‌نگار)

از سال 1373 گزارشگر فوتبال

شناخته شده برای: 90

زادگاه: تهران

ارتفاع: 1.89 متر

برنامه های تلویزیون: 90 برنامه از شبکه سه

فوتبال 120 از شبکه ورزش

بیست و هشت از شبکه سه

اسلام

شیعه

وظیفه: مجری

همسر عادل فردوسی پور کیست؟

فردوسی متاهل و متاهل است اما تاکنون هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده و هیچ خبری از هویت و عکس همسر عادل فردوسی پورا منتشر نشده است همچنین اخبار غیر موثقی مبنی بر طلاق وی از همسرش منتشر شده است.

بیوگرافی عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در مهرماه ۱۳۵۳ در شهرآرا تهران به دنیا آمد. وی اصالتاً اهل شهرستان رفسنجان در استان کرمان است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. ادل دوران دبستان خود را در مدرسه ای خوب گذراند و با وجود علاقه زیادی که به فوتبال داشت، مدرسه را از دست نداد و دبیرستان را در آلبورگ با موفقیت به پایان رساند.

بیشتر بخوانید  انتقاد از محیط زیست به سیستم فاضلاب / فاضلاب منطقه 22 وارد مجتمع های همسایه می شود

وی سرانجام در رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تا مقطع کارشناسی ارشد در همان رشته و دانشگاه ادامه تحصیل داد. وی در حال حاضر دانشجوی دکتری مدیریت رسانه در دانشگاه تهران است. عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد وی “پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال با استفاده از تحلیل رگرسیون” بود. وی دوره تخصصی زبان را در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می کند.

پدر عادل فردوسی پور اهل رفسنجانی و کرمانی است. عادل فردوسی پور دوران دبستان را در مدرسه ذوقی گذراند. عادل فردوسی پور نیز از همان دوران به فوتبال علاقه نشان داد، علاقه ای که بعدها باعث نگرانی خانواده شد. عادل فردوسی پور دوران دبیرستان را در مدرسه طالقانی گذراند و چهار سال دبیرستان را به مدرسه البرز رفت و با معدل 18 فارغ التحصیل شد.

عادل فردوسی پور بی شک یکی از محبوب ترین عوامل صدا سیما است که سال هاست با برنامه 90 خود می درخشد اما عادل فردوسی پور به ندرت ازدواج کرده است و همسرش اعلام کرد این عکس تنها تصویر همسر عادل فردوسی پور است.

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور از برنامه نود می گوید.

«ماهیت برنامه «نود» انتقاد از مسابقات لیگ و رویدادهای مرتبط با فوتبال است. اصل را نمی توان تغییر داد.فردوسی پور متاهل است و از نظر همسرش در مورد برنامه استفاده می کند.از نظرات دیگران استقبال می کند اما برای برنامه خود سبک دارد.یک داور باسابقه فوتبال ایران درباره عادل فردوسی پور می گوید: به همین دلیل از بهترین هایش انتقاد می کند. دوست

او مهارت دارد که وارد ماجراجویی هایی شود که برای عموم جالب است و در شکستن موهای ما متخصص است. ، اتحاد و تربیت بدنی.

بیشتر بخوانید  عزیزی خادم با رأی قاطع عزل شد

عادل فردوسی پور

حاشیه راننده عادل فردوسی پور

انتشار تصویری از تخلف رانندگی توسط عادل فردوسی پور مجری برنامه نود باعث دردسر او شد. او می خواست از بازی ایران و چین در 8 فروردین 1396 در ورزشگاه آزادی گزارشی تهیه کند. او با بسته شدن راه ها مواجه است و به نقل از خودش تخلف «ملو» می کند و مجبور می شود با احتیاط مسیر مقابل ورزشگاه و بزرگراه را مسدود کند.


دیدگاهتان را بنویسید