علت تغییر شکل فک / هر آنچه در مورد جراحی ارتو باید بدانید


مهیار مهوش محمدی ، متخصص ارتودنسی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان در آژانس فارس ، در مورد بهترین زمان ارتودنسی اظهار داشت: ارتوژشناسی روشی است که به افرادی که دارای ناهنجاری های متوسط ​​یا شدید فک هستند توصیه می شود ، این افراد دارای مشکلات جسمی و عملکردی هستند و علت این ناهنجاری ها نیز ممکن است ژنتیکی یا به دلیل عوامل محیطی باشد.

وی با بیان اینکه این روش درمانی چهره فرد را به میزان قابل توجهی تغییر می دهد ، افزود: روند این درمان بین 1.5 تا 2 سال به طول می انجامد و روند ارتودنسی 2 فک متخصص ارتودنسی است تا بیمار ابتدا بیمار را شروع کند. “چند ماه ، با توجه به تشخیص پزشک ، او آماده عمل است.

این متخصص ارتودنسی می افزاید: پس از انجام جراحی فک و صورت و طی دوره نقاهت که به دلیل سیستم های جدید در سال های اخیر کاهش یافته و بیماران می توانند دهان خود را ظرف چند روز باز کنند ، بیمار به یک متخصص ارتودنسی معرفی می شود. “درمان با چند ماه پایان می یابد. ارتودنسی.

محمدی ادامه داد: بعد از جراحی فک ، بیمار باید به مدت چند روز از غذاهای بسیار نرم مانند پوره سیب زمینی یا سوپ استفاده کند ، همچنین استفاده از مکمل های غذایی مایع برای بدست آوردن پروتئین ، ویتامین و مواد معدنی به بیمار توصیه می شود.

وی اظهار داشت: برای جراحی ارتودنسی نیازی به خارج كردن تجهیزات ارتودنسی از دهان بیمار نیست ، بیمار تحت عمل جراحی فك با همان سیم های ارتودنسی قرار می گیرد ، جراحی دهان و دندان در درمان ارتودنسی از زمانی آغاز می شود كه طبق گفته متخصص ارتودنسی دندان های بیمار در آن قرار داشته باشد. بهترین آنها. احترام به نظم. “، وارد شد.

بیشتر بخوانید  جواب صفحه ۸۵ ریاضی نهم + صفحه ۸۹ ریاضی نهم + فصل ۵ ریاضی نهم

محمدی با اشاره به اینکه اکثر بیماران از تغییر چهره خود پس از جراحی ارتوپدی راضی هستند ، گفت: مدت زمان انجام مراحل درمانی با این روش برای افرادی که به زیبایی و سلامتی خود اهمیت می دهند نباید خیلی مهم باشد.

وی در مورد زمان جراحی ارتو گفت: “قسمت اصلی رشد فک تا سن 18 سالگی است ، به این معنی که بعد از آن تغییرات کمتری در استخوان های بدن ایجاد می شود ، بنابراین بهترین زمان برای جراحی جراحی 18-17 سال است. . “بعدا بود و در آن زمان نتیجه ایده آل از درمان جراحی به دست آمد.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید