مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت ترافیک سنگین شب گذشته تهران چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایسنا، رئیس شورای شهر تهران استقبال شهروندان از جشن 10 کیلومتری عید غدیر را بسیار زیاد دانست و گفت: اگر مسئولان برگزاری زودتر توصیه ها را اعلام می کردند، شاید کمتر می شدیم. ترافیک.”

مهدی چمران پیش از آغاز هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جشن عید 10 کیلومتری از چهارراه ولیعصر تا پارک وی اظهار داشت: روز گذشته مراسم ارزشمند و قابل توجهی برگزار شد. پیش بینی می شد در این جشن مشکلات ترافیکی ایجاد شود. البته اگر مسئولان برگزاری زودتر توصیه ها را اعلام می کردند شاید ترافیک کمتری داشتیم اما به هر حال اکثر خانواده ها تمایل داشتند با خودروی شخصی خود به مراسم بیایند و در نتیجه شاهد چنین ترافیکی بودیم.

وی ادامه داد: قاعدتا ظرفیت شهرداری تهران در حوزه اتوبوس، تاکسی و مترو در چنین روزهایی مناسب نخواهد بود. میزان استقبال شهروندان از این مراسم بسیار زیاد بود اما به هر نحوی توانستیم از بار ترافیکی بکاهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره شهردار منطقه 15 در خصوص مرگ کودکی در حاشیه بزرگراه و آزادی شهردار شهر تهران گفت: شهردار منطقه 15 دو مراسم در ولسوالی خود برگزار کرد و آزاد شد.

چمران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر آخرین وضعیت پرونده شهردار منطقه 15، گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم و این موضوع باید از طریق دستگاه قضایی حل شود.

بیشتر بخوانید  اعتراض دانشجویان ایرانی به اقدام دولت هند علیه حجاب
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *