مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

علت ترافیک سنگین شب گذشته تهران چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از رفع 40 نقطه سیلابی در پایتخت خبر داد.

جعفر تشکری هاشمی صبح امروز با یادآوری دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: همه ساله در روزهای پایانی سال مردم برای خرید عیدی می روند و مردم این حجم از سفر را در پایان سال پذیرفته اند. امسال. : اما بارندگی دیشب در اوج ترافیک باعث قطع شدن راه های اصلی شهر شد. به گونه ای که همه ماموران تلاش کردند اما مشکل را حل نکردند و تا ساعت 23:00 بسیاری از معابر مملو از ترافیک شد و شاهد بودیم که در برخی از معابر مردم ساعت ها در یک مکان ماندند و خودروهایشان یک خودرو نبود. حرکتی که اتفاق افتاد شما اخیراً کمتر آن را تجربه کرده ایم.

وی با بیان اینکه 40 نقطه سیلاب جدی در تهران داریم که ترافیک را مختل کرده و 20 چراغ راهنمایی و رانندگی چشمک می زند، گفت: همکاری پلیس راهور و معاونت خدمات شهری در رفع نقاط بحران و حضور در آن باید جدی تر باشد. . به عنوان مثال، منطقه 3 همیشه در بحران ها بدترین است و حضور موثر می تواند به کاهش خطرات کمک کند.

وی افزود: شب گذشته شخصا در برخی از معابر حاضر شدم و مشاهده کردم که به دلیل تخلفات برخی از رانندگان، معابر قفل شده است. مثلاً یک خیابان دو طرفه مسدود شده بود و رانندگان به صورت یکدیگر نگاه می کردند و هیچکس نمی توانست جاده را باز کند.

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

وی درباره تجمع رانندگان رسمی مقابل ساختمان شورای شهر نیز گفت: مدیران باید طوری رفتار کنند که کارمندانشان صحبت کنند نه اینکه برای شنیدن آنها جمع شوند و سازمان بازنشستگی شهرداری هم باید فکری بکند چون ما قراردادشان را داریم. ” ما بررسی کردیم و دیدیم که توافقات کاملا یکجانبه است و باید انصاف رعایت شود.

وی افزود: مبلغ قرارداد بسیار ناچیز است که با این وضعیت تورم و گرانی به رانندگان فشار وارد می کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *